Followers Remaja Purba

Friday, March 8, 2013

Mai lah jemput singgah..


  • Hari ni nak BW melawat tapak perumahan kengkawan..
  • Apa khabar agaknya..


psstt: tok.. tok.. tok.. ooo.. tuan rumah.. tengah buat apa tu..??




16 comments:

Ummiarissa Mahdi said...

singgah kat umah saya jugak ye...

:: Mrs.Eady :: said...

baru nak start baca yasiin :)

Nurzakiah Hanum said...

Assalamualaikum semua
Selamat Hari Wanita Sedunia :)

❤Kamsiah❤ said...

masuk le..meh minum kopi o..cekodok pun ada ni

NM02 said...

tengah blogwalking jugakkk... masuk le... hahaha

faraherda.razalan said...

Jemput-jemput masuk. Tapi maaflah, bersawang sikit kot? Heeee~

intanfirdaus247 said...

Selamat pagi dear.. hari ini kiter keje..tapi duk bw juga sembunyik2 akakakaka….jgn lupa singgah yer…ada cekodok pisang je kat umah..hehe..lawak je

My Little Diary said...

tuan rumah tgh duduk rehat ni, mai ler singgah.... :)

Kakzakie said...

Pintu rumah kakak sentiasa terbuka silakan..silakan...

Falsya said...

salam...alang2 terjah, follow sini skali...;)

ieda immi said...

hai dear ..
lama akk x singgah sini ;)

hainom OKje said...

Semalam tak blogwalking ke?hehe...

QueeN TerataI said...

tuan umah bz jaga baby... silalah masuk...

Daddy Ziyyad said...

mai mai...mai masuk..
saya ada hidang teh tarik & pizza

hahaha

Tinta Lana said...

err, hari ni free tak kak? meh la singgah teratak blog lana jugak,hehehe

Cikda said...

salam kenal aizama..(eish nak panggil apa ni..)

cik da lom sempat nak bw blog aiza ni.. tapi dok skodeng2 n3 lepas2.. hahahha..

cikda budak baru belajo tau.. >..<

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...