Followers Remaja Purba

Thursday, March 7, 2013

Nak berkepit je sekarang..



PAGI SEMALAM..

Kesesakan teruk pagi semalam di KM12.2 Shah Alam - Subang..



PAGI TADI..

  • Gedik manja dia akan jadi lebih dari biasa bila mana babah dia ada kat rumah..
  • Kebiasaan senang bangun pagi.. tapi bila babah dia ada kalau boleh nak melekat taknak lepas..


psstt: dak Kakak dengan dak Adik..? Kenalah mengalah + bagi laluan pulak kat dak Nuha..



18 comments:

Nurzakiah Hanum said...

ala tomei2

Mooniqueen said...

tu la smlm tgk highway pun jem jugak.. dengar ada lorry accident ae?

Kakcik Nur said...

Betul2 anak babah ya? :)

faraherda.razalan said...

Amboi, manja sungguh dak kenit ni dgn babah die ya? Kesian kakak ngan adik....sabar ya? Mungkin ibunya kena bt sistem nombor la. Ikut giliran manja2 ngan babah. Heeeeeee~

Asyifa Mustaffa said...

pmpuan la katakan....konpem manja ngan babahnya...:-)

NM02 said...

alo alo alo.... mcm qays jugak...

Kakzakie said...

Bau babah dia tu yg buat dia tambah lena. Manja dgn babah Nuha ni..

Munnafendy said...

bila masa pulak ibunya nak bkepit ngn babah...? hehe

YanaUjang said...

zafirah ssh btol nk melekat dgn papa..dia lbh suka menggedik dgn mama je..smpi papa jd tensen ank xmo kat dia..haha adeyy~

Daddy Ziyyad said...

jalan kat SA- Subang tu mmg manjang jemmmm...semalam eksiden kan kat situ?

[PCL] said...

kepit dengan babah lg best ea Nuha...

pha is said...

anak babah... hehehe

TiranaAduka said...

salam aizamia
Lawatan awal pg tirana aduka

intanfirdaus247 said...

salam..alalala..tomeinya dia ..ngah tidor tu ...

hainom OKje said...

dak bongsu selalu untungkan...terpaksalah dak dak yg lain tu mengalah huhu

the malay male said...

biasalah..manja

Hasrina said...

comelnya bam bam

nini said...

hheheh...dia nak kat dia sorang aje yer...=D

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...