Followers Remaja Purba

Saturday, March 9, 2013

Kita kunci sama dia..




  • Memandangkan hubby outstation dari malam tadi, maka hari ni aku terperap jelah kat rumah dengan dak Kakak, dak Adik, dak Nuha..
  • Takde aktiviti yang betul menguji kecergasan aku selain melayan kerenah dak Nuha..
  • Nak layan lappy memang tak dapatlah..
  • Aku rasa belum sempat aku nak on dak Nuha dak gedik manja kat aku..
  • Nak melekat je kerjanya..
  • dak Kakak dengan dak Adik leka layan channel cartoon..
  • Takpe kak.. takpe dik..
  • Nanti ibu lock channel tu, pastu sekali dengan aku tak dapat tengok sebab lupa password.. wakakaka..
  • Plan aku hari ni.. lepas dak Nuha tidur aku nak siapkan sikit kerja yang aku bawak balik..
  • Tapi..
  • Aku rasa macam nak join dak Nuha tidur je..
  • Hai.. nampak gayanya memang tak berbuatlah kerja tu jawabnya..


psstt: Selamat berehat dihujung minggu..


9 comments:

❤Kamsiah❤ said...

tidurkan anak..maknya yg tertido dulu..sedar2 anka dah takde...bersepah satu rumah dia buat keje..

Munnafendy said...

hehe..meh la pas dak nuha tu kat sy sehari...boleh? :)

Tinta Lana said...

"nanti ibu lock channel tu, pastu skali dgn ak xdpt tgk sbb lupa psswrd" ---> gelak jahat nampak,hahahaha

Jangan tido kak..jum teman sy blogwalking..dah smnggu tak berblog,huhu

the malay male said...

keje ofis mmg tak sesuai bawa balik rumah

meo188 said...

slmt berhujung minggu :)

Blog meo :)

My Little Diary said...

muahaha....itu standard seorg ibu, tido kan anak, dgn dia tido sekali...

Cik Puan Rara said...

selamat pagi.

Ujang9897 said...

padan muka.. =)

Kesuma Angsana said...

hehe berehatlah sepuas2nyer ye

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...