Followers Remaja Purba

Thursday, March 14, 2013

Dia buat aksi.. rupa-rupanya..



Tak reti dok diam..

Memula dia merengek, ingatkan dia nak tarik perhatian aku..

Macam geram menahan sakit pun ye..


...

...

...

...

...

...


Aku beria amik gambar dia..

...

...

...

Rupa-rupanya sebelah kaki dia terselit kat celah besi katil tu..



psstt: Kihkihkih.. nak tergelak pun ada..



20 comments:

Asyifa Mustaffa said...

geramnya tgk dia ni...! bolat..! mau kena gigit2 ni klau dpn mata....tgk tngan dia pun....semangat...!!

Nurzakiah Hanum said...

moning singgah pagi

NM03 said...

la... kecian dak kiut

nabila azmi said...

comelllll

mama leen said...

alolo ciannya dia... hehe... tak pandai mtk tlg lagi.. hikhik

Kesuma Angsana said...

aksi2 yng sgt comel hehehe

:: Mrs.Eady :: said...

alahaiiiiiiiii kenapa comel sgt niii?? :D

Mrs Lurve said...

hehehehehe kesian dia, comel btl

Nurfaezah Abdullah said...

hehe menahan sakit rupanye. comey oh hehe.

jom terjah: http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com/

Ema Blog said...

alahai sian...mama asyik ambil gambar yer

faraherda.razalan said...

Hahahahahaha! Awak ni Nuha. Dahlah comel. Buat aksi comel, lagi le bt aunty geram. Peel die bile kaki tersepit tuh, lagilah bt aunty nak geget-geget je pipi layut awak tuuu!

Ibu Lala said...

Aloh cian. Apa la mama ni asyik ambik gambar je. Orang sakit la..

Ibu Lala said...

Bulat cam anak akk yg fes dulu. Camtu la bulatnya.

Munnafendy said...

alamak! nasib baik la mak dia ada kat situ. kalau xde? aiyookkkk

With Julia said...

Lucu betullll rupa yer tersepit kt celah katilll hahha

アヌム said...

alolo comeiiiinyeeee

nizamsani said...

comel.

Iha Zaliza said...

laa kaki tersepit rupanya, siannn.. tapi comel :)

Hidayah said...

hahahaha...

alalalala...chhoommeelll...

*huiiii...rindunye nak layan kerenah anak kecik..

:)

nini said...

kesian dia....tapi dia tetap comel....=D

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...