Followers Remaja Purba

Sunday, September 18, 2016

Rasa nak patah balik je..


Kali pertama selepas.. eerrr... bila last buat ye..?

Petang tadi..
Rasa nak patah balik je tapi bila lagi nak mula kalau asyik tertangguh kan..
Dalam rasa nak patah balik tu, dapatlah sejauh 1.5km je..
Takpelah.. perlahan-lahan.. lelama nanti berjaya jugak le ke Olympic.. wakakaka..




StatusHati: Ni semua sebab stamina dah merosot..

4 comments:

paridah said...

RAJIN BAKAR KALORI BAGUS TU...

ewanthology said...

biasalah tu...nak mula mmg susah, dah mula nanti x nak stop pulak

Mar Mansor said...

terbaik

Mummydearie said...

Kalau dah biasa, tak kisah tapi kalau tak biasa, nak membiasakan diri tu susahnya alahai ~_^

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...