Followers Remaja Purba

Friday, September 23, 2016

Pernah tak dulu..


Pernah tak dulu kau rapat dengan seseorang..
Berkongsi pahit manis kehidupan kau.
TAPI..
Sekarang kau dengan dia dah tak rapat macam dulu..
Makin berjauhan..

Tiba-tiba teringatkan si dia..


StatusHati: Rindunya aku pada si dia..

8 comments:

LZ - The Blog Owner said...

Assalamualaikum aizamia,

Pernah alami situasi itu.. Rindu sampai terbawa2 dalam mimpi..

Nurzakiah Hanum said...

pernah
sedih bila terkenang

Nurul Syarfiqa said...

pernah.. dgn kwn rpt dulu.. tpi skrg dh rpt sebb msing2 ada kwn baru..
bila tegur pun segan je.. mcm x pernh kenl pulak..

Rozita Abdul Rahman said...

pernah... tp selalu doakan dia bahagia walau kat mana berada pun...

amirah said...

pernah...

dan sedih bile teringat sebab taktau apalah sebabnya menyebabkan cmtu..

paridah said...

HUBUNGAN YG RENGGANG CUBALAH RAPATKAN SEMULA

Kak Long said...

BAca ni terus teringat kat dia..
Jauh gak dia duk kat Sarawak.. dah 10 tahun tak jumpa..

Mummydearie said...

Pernah! Pernah! Pernah!

Tiga kali pernah tu maknanya dah tak berapa rapatlah sekarang dengan tiga orang yang katanya BFF satu ketika dulu. Sedihkan...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...