Followers Remaja Purba

Tuesday, May 5, 2015

Hari yang paling membahayakan


Siapa yang tak suka bercuti..
Nak pulak cuti tu panjang dari biasa..
Memang masa untuk bersama keluarga..
Balik kampung antara agenda yang memang dalam senarai..
Kecuali atas perkara yang tidak dapat dielakkan..

Tapi bagi aku..
CUTI adalah hari yang paling membahayakan diri..
Kerana tiadalah selain dari..


Makan.. makan.. makan..



Hinggakan hubby sendiri naik risau tengok keadaan aku..
'Inilah akibatnya kalau nak diet sangat..'
'Diet.. diet jugak.. tapi jangan sampai sakit..'
InsyaAllah takdelah sampai macam tu sekali..



psstt: Today is my special day.. will be update soon..



10 comments:

JR said...

Betul kata Encik Suami, tak perlulah diet lebih-lebih nanti sakit pula. Kalau dah terlebih makan cuba berjoging dengan melebihkan jarak kilometer supaya lemak yang ada dibakar secara lebih efisien...

Nurzakiah Hanum said...

sangat membahayakan

idzwa kamaruddin said...

sama laaa..masak makan masak makan masak makan..

aTieYusof Family said...

hahaha...klu dah asyik makan sy pun susah hati..dok melayan selera anak, yg omak nya ni pun asyik mengunyah jg...:)
*you birthday ker??

Kniedaz said...

Special?
Birthday?
Anniversary?
Ehehe

SuzieLAWAti said...

saya macam dah tak sempat nak diet.. makan jer... hehehe

metabolism dah tepu... atau pon penimbang tu yang menipu...

Puan Kutu said...

sesekali je cuti..makan apa salahnya..esok smbg diet

nur anis said...

terasa gemok lepas cuti. hehe

hainom OKje said...

Tak per makan pun......badan tu masih slim lagi apa. Tak yahlah nak risau sangat.

❤Kamsiah❤ said...

nak naik berat badan..senang ja.tp nak turunkansemula..bkn main liat lagi,kan...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...