Followers Remaja Purba

Thursday, May 21, 2015

Dedo akhirnya..


Nanti aku sambung lagi entry mengenai program yang aku hadiri baru-baru ni..
Belum sempat nak pilih dan edit gambar-gambar yang terlampau banyak tu..
Tak larat.. dah mula dedo sejak balik dari berkursus tu..
Gara-gara tertelan tersedak air tasik tu ler ni.. kihkihkih..

Bertabahlah mak budak..
Rutin harian tetap jua diteruskan..
Juga kembali mencari rentak untuk berjogging..
Yeahh.. itu yang dah berbulan aku tak buat..
Kecenderungan untuk melepak dan makan lebih tinggi dari aktiviti menyihatkan badan itu..

 
Hari ni aku nak rileks sekejap..
Dah lama tak jenguk singgah teratak kengkawan..



psstt: Could you please not move me from your memories..?



8 comments:

Amanda Suria said...

Get well soon aiza....me masih demam..tp pi keja jugak...

aTieYusof Family said...

Joging?? bestnya.. adui! sy ni ntah bila nak start akitiviti bersenam ni..huhu..

Rai OurKizuna said...

bestnya kak.. aktiviti opis akak ye.. opis saya ni asyik memerap je.. takdenya nak bawak pekerja jenjalan bagai.. huhu

Nurzakiah Hanum said...

semoga cepat sembuh

idzwa kamaruddin said...

take care kak ;)

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam aiza,
he3
uols pulun sangat sampai dedor yer he3
get well soon hokeyh

ewanthology said...

1st time dgr perkataan 'dedo'

norhidana miswan said...

moga cpt sihat kak... jgn lupe mkn ubat n rehat

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...