Followers Remaja Purba

Friday, May 29, 2015

Cuti Persekolahan Pertengahan Tahun 2015 bermula


Yeeehaaaa...
Musim cuti persekolahan bermula..
Anak-anak happy.. mak budak riang..
Tak payah nak kelam-kabut..

Balik sekolah petang semalam..
"Adik.. amik kasut sekolah letak dalam bilik air.. nanti senang nak basuh.."
'Ibu.. esok sekolah lagilah.."

Ooo.. laa ye ke..? Ingat dah start cuti..
Hehehe.. aku pulak terlebih semangat macam aku yang cuti..

Belum ada plan nak bercuti..
Kena kawal sikit perbelanjaan.. memandangkan Ramadhan semakin mendekat..
Takpelah Kakak.. Adik.. Nuha.. yang penting korang sihat..
Cuti sekolah ni hadap jelah muka ibu ye.. kihkihkih..



psstt: Kenangan.. kalau semudah mendelete data.. eeemmm..



7 comments:

Nurzakiah Hanum said...

bestnya cuti sek

paridah said...

assalam...cuti sekolah dh mula ya...xlama nak sambut ramadan n cuti raya pula...bnyak juga bajet yg perlu spent tu kan...bercuti dgn anak2 jln2 pun ok sambil berbelnja dgn jimat.

Rai OurKizuna said...

cuti sekolah ni mak bapak yang gembira lebih.. hahaha

Kakzakie said...

Kalau di Johor hari ini dah mula cuti..

aTieYusof Family said...

semangat anak2 nak cuti sekolah..hihi...
duk rumah pun ok, habiskan masa dgn family...:)

Qaseh Vee said...

my anak buah dah merungut , bosan . pantang nampak mamanya nak keluar , berderet mengekor ... 2 or my anak buah x berapa cuti sbb ada tuisyen ...

Mummydearie said...

Tak payah Aiza, saya pun teruja bila cuti sekolah bermula. Sampai ambil cuti gitu. Pergi berjalan tak juga. Cuti sekolah ni mesti sesak mana-mana tempat pun. Lebih baik duduk rumah.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...