Followers Remaja Purba

Tuesday, February 11, 2014

Ole-ole bercuti..



  • Ada kisah disebalik kenapa aku masih tak berkesempatan nak cerita percutian semasa CNY baru-baru ni..
  • Hari terakhir kat tempat tu hubby dah mula demam dan dua hari lepas tu demamnya semakin teruk sampai kena pergi pergi ke hospital untuk rawatan lanjut..
  • Part yang ni aku risau sebab takut jadi macam tahun lepas..
  • Begitu jugak dengan dak Adik.. demam panas..
  • Lepas tu.. eeemm.. nak jadikan sebab dalam perjalanan keluar dari tempat percutian tu.. eeemm.. cik putih dapat 'flying kiss' dengan dahan pokok..
  • Gara-gara nak elak dari bertembung dengan anak-anak dara yang naik motor masa tu..
  • Nasib baik tak berlekuk.. nanti polish bagi cun balik ye cik putih..
  • Sepanjang perjalanan balik tak terkata apa dah.. menda dah jadi..


ole-ole bercuti..
'Flying Kiss' dari pintu belakang sampai depan.. huhuhu...





psstt: Wahai demam.. cepatlah kau menghilang dari diri ini..



11 comments:

Kakzakie said...

Kalau scratch tak dalam boleh hilang dgn polish tapi kalau tak memang kena cat baru - costly pastinya...

Kalau dah kena tak boleh kata apalah..

msredcheesecake said...

sian cik putih...

semuga semuanya sihat selalu..

:: Cik Viva :: said...

Susah nak jaga kan..bile kita dah berhati2 pun kadang tu orang pulak yg pegi gesel..sabar jelah..hehe

Aziela said...

Semoga kereta dan keluarga tuannya semua kembali sihat dan cantik.

asyifa mustaffa said...

Mende dah jadi kan....ermmm
Masih x kebah lg ke?

Nurzakiah Hanum said...

ala nampak jelas

t.a.t.a said...

macam kena conteng dengan pensel.

:: Mrs.Eady :: said...

kene cat baru la nampak nyer..

Daddy Ziyyad said...

takpa...polish boleh hilang tu...:)

Eza Ridzwan said...

boleh polish kee klu dah camtu punya terok?..lahai...sian cik puteh u...

Dr Singa said...

make up -make up sikit bagi hilang

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...