Followers Remaja Purba

Thursday, February 20, 2014

Kisah baju sekolah dak Adik..





  • Entry ni dah lama sebenarnya.. dok elok terperam kat draft sembunyikan diri..
  • Baju sekolah dak Adik koyak di bahagian belakang badan..
  • Alasannya: Baju tersangkut kat paku.. nasib baik tak bercalar badan..
 
 


  • Baru-baru ni pulak, kawan dak Adik tolak dia.. dan cuping telinga dak Adik luka terkena paku.. tapi takdelah cedera teruk..
  • Kemudian bila tanya adik kawan dengan siapa..
  • Dia bagitau 'Adik kawan dengan A'
  • Kenapa..?
  • Sebab dia gengster, adik kawanlah dengan dia.. huhuhu..
  • Cikgu dak Adik pulak kata, dak Adik suka menyakat mengusik kengkawan dalam kelas.
  • Nampak je pendiam macam tu..tapi havoc bukan main..





psstt: Bila tanya dak Nuha mana adik..? Dia tunjuk kat dak Adik (abang dia).. Kekadang bila aku panggil dak Nuha 'adik', dak Adik yang menyahut.. oh!Pening dorang aku buat.. hehehe..



13 comments:

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

budak-budak memang macam tu..besar juga koyak baju tu.. mujur adik tak tercedera..

Kakzakie said...

Budak lelaki lasak sikit biasalah.


ps: Kena tukar panggil abang. Gantikan panggil Nuha adik

Kesuma Angsana said...

hehehe kalau pasal anak2 ni mmg boleh buat darah kita mencanak naikkan... samalah kat umah ni kalau dipanggil adik, ANgah & adik akan sama2 sahut

izan mama mia said...

uihh..sampai rabak baju

Cik Puan Fadli said...

ishhh..bahaya tuu...cane leh tkena paku...paku ada kat dinding sek ke...seb bek baju je yg rabak..buatnya anak kita yg cedera, nak salahkan sapa tu...

Nurzakiah Hanum said...

salam singgah ptg
sory x leh nak komen banyak bz day

Nizam.Ariff said...

Dahsyat dah tu..sampai baju koyak-koyak... hehehe

aTieYusof Family said...

Bahaya juga klu kena paku tu..seriau dengar...tapi tulah kan, budak2 biasalah...sedikit lasak...

t.a.t.a said...

Dulu masa sek rendah agama pernah toreh kain dengan pisau. Saja je cari pasal.

Gee Lion said...

mak aih.. kawan dgn gangster? takutnyer......

Knor said...

Dah tahu apa itu gangster..adoii..

muhammad pun selalu gak kena usik..ada bdak sorok pensil box dialah..buku dialah..balik dia cerita pd knor..

knor ckp lantak dialah mmd..nti tunjuk muka mama yg garang ni...

amirah said...

huhuhu..anak lelaki memang camtu kan..
pasni kena biasakan panggil dak adik abang..

Pha Is said...

pergh.. brutal jugak dak adik ni..
tu la, bila dah dapat gelaran dak adik, tapi ada adik lagi.. kan dah pening.. heheh

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...