Followers Remaja Purba

Thursday, February 6, 2014

Kembali dengan rutin harian selepas..



Kisah kenapa hampir seminggu tak singgah sini dan jenguk-jengah teratak kengkawan..
  • Keseronokan bercuti minggu lepas akhirnya meninggalkan kesan ke atas diri hubby..
  • Demam tak kebah-kebah sejak hari Ahad lepas.. ditambah pulak dengan dak Adik yang demam panas..
  • Akhirnya, kelmarin aku bawa hubby dan dak Adik ke Bahagian Trauma dan Kecemasan, PPUM untuk mendapatkan rawatan.
  • Syukur Alhamdulillah, takde apa-apa yang teruk pada hubby dan dak Adik..
  •  Dak Adik aku syak dia demam terkejut sebab semalam dia cerita yang dia nampak (dari tingkat sekolah dia) dari rumah depan sekolah ada orang meninggal..
  • Aku tak tahulah apa yang dia tengok tapi balik sekolah tu mengadu tak sihat.. 
  • Dak Kakak dengan dak Nuha setakat ni takde apa-apa..
  • Aku sendiri..? Petang semalam baru dapat rehatkan diri lepas beberapa hari tak dapat berehat..



psstt: Hari ni kembali dengan rutin harian..

last psstt: Belum ada masa nak bercerita disebalik percutian baru-baru ni..


6 comments:

Daddy Ziyyad said...

alhamdullilah..yg penting bukan denggi

asyifa mustaffa said...

Cuaca yg x menentu skrng ni pun...bole buat dmam...tambah lg lepas blik becuti...bdan penat ye tak...

msredcheesecake said...

bila dah jadi isteri jadi mak ni cam tulah... bila bule re4hat...mujur semua tak de yg teruk...

Eza Ridzwan said...

cuaca dah semakin panas skang nie..i ni pon dok batuk sampai sakit tekak dah berhari²...dok melanggah ayaq masak jee kejenya...seb bek laa family u bkn suspected denggi...skang nie musim denggi..kat putrajaya nie dah 23 kes...bahaya toi!...take care tau..

my name is lily said...

take care u'ols.... :)

UmmuAidan-Arissa said...

moga kedua2nya kembali sehat sptbiasa yer..biasanya kalau bercuti2 pun boleh memenatkan badan jugak bila dah balik umah..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...