Followers Remaja Purba

Friday, February 7, 2014

Percutian yang tak memerlukan bilik penginapan..




Muka pelik kenapa tak tidur atas katil macam biasa..




psstt: Pada yang menunggu gambar-gambar sebalik percutian ni.. diharap dapat bersabar.. kali ni turn mak budak pulak mula rasa tak sihat.. tak larat..




10 comments:

Kakzakie said...

Bestnya dpt berkelah macam ini. Nuha belum pernah rasa mestilah hairan... tapi kakak percaya semua mesti happy..

Eza Ridzwan said...

wahhh..camping tepi pantai yeee..bestttt...shuben dok ajak g camping tp mls...hahaha...

take care u...

my name is lily said...

wahhh.... adventure-nya, camping!

minom plain water byk byk...

Aziela said...

Waaahhhh...seronoknyaaaaa. Kat mana ni Ai?

Cho Zila said...

wow teringin nak bawak anak2 bercuti gini.. dulu kita muda2 selalu ler berkhemah...

Al Kisah said...

best juga sekali sekala lepak dalam khemah

Gee Lion said...

wahh kak aiza bestnyer..
dah lama tak g bercamping mcm ni.
jeles la pulak..
>,<

UmmuAidan-Arissa said...

mesti dak nuha rs pelik dan tak selesa kan..sekali sekala brcuti camni mmg best..:)

Arham Md Ali said...

Ada jugak keinginan nak camping macam ni dalam hutan, cari kayu sendiri, memasak tepi unggun api tapi nak cari geng tu susah sket.

t.a.t.a said...

Nuha, ini namanya main pondok-pondok. Hahaha.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...