Followers Remaja Purba

Wednesday, November 27, 2013

Punca kenapa mak budak tiba-tiba buat perangai petang semalam..



  • Bila dak Kakak, dak Adik dengan dak Nuha takde, maka rutin harian berubah 360 darjah..
  • Dari masa terbazir dengan hanya mengadap cik asteruk, aku buat sedikit perubahan..
  • Pilihan yang ada.. lakukan sesuatu yang sihat dan bermanfaat..



  • Memula nak buat dua pusingan.. mungkin sebab ni kali pertama..
  • Bila dah mula.. eh!Rasa macam tak cukup pulak..
  • Aku tambah lagi satu pusingan.. masih belum puas..
  • Akhirnya cukup 5 pusingan mengelilingi TDBi ---> taman perumahan aku..
  • Moga-moga usaha yang sedikit ini berterusan walaupun hanya dapat buat seminggu sekali.. 
  • Apa-apapun terima kasih kat alang sebab temankan aku sambil berbasikal..



psstt: Fuh..!Bila lama tak buat.. pancit aku dibuatnya.. penangan berjogging..



25 comments:

encikarman said...

jogging ekk.... dah lama aku tak amalkan nih. biasa joging dlm umah jer

Amanda Suria said...

SA setengah pusingan pun dh mcm nak mati....huhuhu....

Nurzakiah Hanum said...

jog bagus

adrianna syaz said...

Rajinnya..sya nak kayuh beskal pun x larat ni..hehe..

Ema Johari said...

bagusnya..moga berterusan...

Eza Ridzwan said...

sama dgn ai..tp ai joging berduet dgn shuben waktu mlm...dr umah sampai sejid putra, patah blk umah..rasa cam nak pitam pon ade..hahaha..

m.u.l.a.n said...

sikit2 lama jadi bukit... yg sini bila nak start ekk..

ummuaidan said...

Seronok kalau berbasikal petang2 kan..budak2 3 orang tuh turut berbeskal jgk ker?

aTieYusof Family said...

bagusnya..sempat juga berjoging..sy ni dah lama sgt tak bersenam...:)

Nurulizwa Binti Kamaruddin said...

alaa...lama jugak tak buat niee..

faraherda.razalan said...

Alahai! Syoknya dpt memanjakan diri dgn exercise mcm ni. Hrpnya sy ada peluang mcm awak jugak. Hahahahah!

FarahShamsudin said...

ada masa nak bersenam tuu, kira ohsem laaaa dear.

thank ek singgah rumah pink kite..:)

mama leen said...

chaiyok chaiyok..

Daddy Ziyyad said...

istiqomah la ronda2...nescaya ramping...:P

JunAina said...

Pancit satu hal esoknya betis tu keras je jem...ahahaa...

t.a.t.a said...

mula-mula memang macam tu. lama-lama sok biasa la. saya kayuh stationary bike. habis kayuh kaki jejak lantai, wobbled pulak. seb tak jatuh. hahah

Aziela said...

Akak pun ada niat nie. Opis mate dah start. Rasa macam nak join jer

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Aduh rajin betul aiza beriadah ye... akak ni seminggu sekali belum tentu... apa lagi nak buat sampai 5 pusingan tu... semput mak ehe :)

mama_ka0ri said...

waahhh...bagus ni berjogging..kita dari dulu kata nak jogging tapi tak jogging2 pon..haha..

Kesuma Angsana said...

budak2 gitulah selalunyer!

YanaUjang said...

huyyooooooo jogging 5 pusingan!!!! tabik spring kakkk!! phewww~

asyifa mustaffa said...

Ye...inilah peluangnya ye tak...bagus tu...sy ni jogingnya sehari...rehatnya behari hari...payah anak2 smua nak mngikut je...

Pha Is said...

x pe.. slow.. tak bleh terus banyak2.. nnti badan mengejut.. hehehe

Tinta Lana said...

Assalamualaikum.

hahaha, saya dah lama juga tak buat. Sejak pindah tmpt kerja baru ni. Duk rumah sewa ni..habis kerja, joging dlm rumah je - menyapu tak habis2,hahaha

Dr Singa said...

jangan lak makan roti canai lepas tu!!

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...