Followers Remaja Purba

Tuesday, November 5, 2013

Dewan Gemilang, UKM Bangi



Tinggallah dak Kakak..
Tinggallah dak Adik..
Tinggallah dak Nuha..
Kita berpisah setakat ini..

Usah ditanya ke mana ibu pergi sebab nanti korang nak ikut..
Kekuatan dalaman amat diperlukan bila berhadapan situasi begini.. lebih-lebih lagi rutin harian berpusing 180 darjah..

Tak banyak sikit pasti aku rasa berdebar-debar nak hadapinya.. apatah lagi ini kali pertama aku ter..pilih bagi permainan ini.



 

17 comments:

Pha Is said...

ping pong lagi..?

Tinta Lana said...

Assalamualaikum.

Rutin harian berubah kak?

Ada perubahan dalam jadual kerja sharian ke..blur2 jap saya..saya ada tertinggl cerita agaknya,hehe.

Apapun, semoga berjaya! :)

ummuaidan said...

suspen jer bunyinyer..tak sabar nak tahu cerita selanjutnya..heehe

Qashmere said...

pernah pergi UKM dulu dulu masa belajar di MMU... berlakon dekat situ. hehehhe

Acik Erna said...

Sambung belajar ke mia

asyifa mustaffa said...

G main ping pong lg ke ni..?

azieazah said...

Lawan ping pong??

Puan Ida said...

apakah ini hehehehe?
salam perkenalan dari ida
jemput singgah blog ida ye
umielman.blogspot.com
dah follow blog ni
no708

Puan Kutu said...

gud luck..kalah menang adat bertanding kan

.:fyzz:. said...

ok..good luck tau..moga menang......:)

Rai Ourkizuna said...

apakah??

Daddy Ziyyad said...

Ni saringan peringkat kebangsaan ke utk wakil negara main pingpong? hahaha

Kesuma Angsana said...

amboi hebat juga tu !

Khai♥Rin : anies said...

cm suspen je ni..
pe pun, all the best!

MulutPayau said...

lawan ping pong ke??
Semoga berjaya...

Mustaqim Zahid said...

Tlg ajar men pipong.. Nk sngt blaja men pipong...

aizamia3 said...

Mustaqim Zahid:
ngengada tau.. hahaha..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...