Followers Remaja Purba

Wednesday, November 20, 2013

Kemalangan di km 5.9 Shah Alam - Setia Alam LORONG KIRI ditutup..



Petang tadi:
NKVE arah Klang sesak teruk.. Kesesakan dikesan dari sebelum susur Subang lagi..
Jangkaan aku ---> ada kemalangan..
Kenderaan banyak tu biasalah tapi sangat jarang berlaku kesesakan luarbiasa..



 
Dahlah sejuk hujan.. aircond cikputih lagi.. hadap pulak jalan sesak..


'Trafik sesak.. pandu cermat..'
Pada papan tanda sebelum susur Bukit Jelutong..


Kemalangan di km 5.9 Shah Alam - Setia Alam
LORONG KIRI ditutup..


  • Terima kasih pada pihak NKVE kerana menyediakan papan tanda macam tu.. kalau tak, menjadi spekulasi tak tahu apa yang berlaku akibat kesesakan tersebut.
  • Dari susur Subang menghala ke susur Bukit Jelutong, masa dah terbazir hampir setengah jam..
  • Alternatif: keluar susur Bukit Jelutong, masuk Guthrie Highway balik rumah.. kalau ikut jugak NKVE yang sesak tu.. malamlah jawabnya aku sampai rumah..



psstt: Ada sesiapa tau tentang kemalangan kat NKVE tu tak..?



5 comments:

Falsya said...

Mmg sgt berguna dieorg letak papan tanda tuh..at least semua pengguna tau ape yg jd..;)

ummuaidan said...

kurang2 taklah org tertanya2 pesal traffic slow sgt kan..rindu nkve...hehe

Cik Asma BLuppy said...

sekali eksident, mesti jem punya. bukan sebab eksident tu tapi orang lain yang sibuk nak tahu. untung la ada papan tanda tu. kat terengganu takde pulok mnde gitu. T_T

Kesuma Angsana said...

satu hal yg palg x leh nak tahan. jammed & sesak bila ada accident ni kan !

Pha Is said...

minggu ni pun ada eksident kat jambatan penang.. jamm dari pagi smpai ke petang...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...