Followers Remaja Purba

Sunday, November 24, 2013

Tu baru 3.. belum 4.. belum 5..



Riuh bila dak Kakak, dak Adik dengan dak Nuha ada kat rumah..
Rasa macam tak menang tangan nak uruskan yang mana satu dulu.. tu baru 3 belum 4, 5..
Bila dorang ada..
Pasti berebut nak tengok channel mana..
Pasti berebut nak guna tab + hp babah dorang..
Tak boleh tengok dak Nuha senyap.. pasti disakatnya si kecik tu..
Dan aku.. bila dorang balik kampung sunyi ya amat suasana dalam rumah..


psstt: Hanya hujung minggu dorang ada kat rumah.. hari-hari biasa sepanjang cuti sekolah ni dorang balik kampung..

psstt lagi: Sampaikan dah tak tahu nak update pasal apa kat sini..




13 comments:

Muhammad Khairuddin Lim said...

selamat berhujung minggu.

Qashmere said...

biasalah tu kena beli dua..kalau tak memang gitu budak budak

.:fyzz:. said...

aloooo..msti rindu kan..saya tak leh berjauhan ngan anak2..sob2..rindu teramat..

makchaq said...

Kalau anak2 x da kat rumah memang sunyi sangat. Makchaq yg anak2 dah besaq pun rasa tak best bila anak2 pi mana2..
X tau nak update apa, tepek ja gambaq budak2 tu.. Boleh gak kami tengok...

Tinta Lana said...

Salam.

Teringat rangkap lagu sheila majid..
"kerinduan..tak akan menghilang..."

Sian mak..rindu kat anak2nya ya.. ^_^

asyifa mustaffa said...

Sama la...bila anak2 x de...rmh rasa sunyi...bila ada...adoiii..x tau nak ckp apa...mcm ada spoloh ornb duk dlm umh rsanay....

Rai Ourkizuna said...

sama lah ngan saya kak.. 3 ni pun rasa riuh rendah.. tapi bila diorang takde merindu pulak..hehehe..

Cikda said...

kalau macam gini gayanya.. kena tambahn bilangan isi rumah nih.. hehehhe

Sayangku Zie said...

hehehe aman dan sunyi dan yg pasti rumah agak kemas tanpa ada perubahan pasa kusyen atau sampah.. hehehe

Puan Kutu said...

macam mana pun mereka la penghibur kan..takdak depa sunyi la rumah

amirah said...

kalau takde dorang sunyiii...kan?

ummuaidan said...

Seronok dengan keriuhan anak2wpun pening kepala..tuh psl bila depa takder mati kutu kan..:)

Pha Is said...

baru 3.. mana tahu nnti nk ada yg ke-4.. hehehe

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...