Followers Remaja Purba

Wednesday, November 13, 2013

Majlis Graduasi Pra Sekolah SK Bukit Kapar



Aku lambat bersiaran hari ni kerana pagi tadi aku dan hubby berada di sini..



Pemandangan dari kawasan masuk sekolah..


Murid-murid Pra Sekolah dan Darjah 6 berbaris sebelum di arak ke Dewan Perdana..


Gigih cikgu-cikgu menyusun kedudukan anak-anak murid..


Aku yang teruja tengok jubah konvo dorang ni.. macam comel je..



Pasukan kompang yang mengiringi barisan penerima sijil dan anugerah..
psstt: yang ni lagi menarik kalau mereka berpakaian baju melayu.. contohnya..


Lupa nak amik gambar kawasan sekitar dewan tersebut..
Aku suka sekolah ni sebab kawasannya yang sangat luas dan atas bukit..
Tetiba rasa nak kembali ke sekolah.. hehehe..


 Menurut Guru Besar SK Bukit Kapar..
Majlis pagi tadi adalah kali kedua diadakan dan beliau berharap majlis seumpama itu diadakan pada setiap tahun..




 dak Adik menerima hadiah dan sijil penghargaan..


Selepas sesi agihan makanan.. dak Adik pun dibenarkan balik..




psstt: Tinggal lagi dua hari sebelum cuti persekolahan hujung tahun bermula..




















10 comments:

mama_ka0ri said...

tahniah adik! seronok dia pakai jubah ek..:)

asyifa mustaffa said...

Arghhh...anak2 x sabar nak cuti....tp maknya lg x brapa nak ada thap kesabaran yg tnggi...poning la sebln dok melayannya kerenah memasing....

Cik Puan Fadli said...

adik dah grad yee..hehehe...anak dara i dah seminggu blk kg...post blk kat bonda, dok kat sini bknnya dia nak ngadap buku...next year dah darjah 5...nie pon dok kalot nak uruskan pertukaran sek...nak antaq blk dok dgn maktok & tokwan dia kat kedah...

Queen Teratai said...

tahun depan adik darjah 1 la ye kak ai?

Knor said...

aktiviti hujung2 thn...melangkah ke darjah satu..cabaran baru..rakan2 baru..baju baru..hehe

Aziela said...

Darjah 6 pun buat sekali ekkk. UPSR esok baru keluar kan. Eh, Dak adik dah besar. Next year darjah 1. Wah, banyaklah nak shopping nie yer.

~emi~ said...

Suka nya tgk bebudak ekcik ni bergraduasi. Teringat zaman pra sekolah dulu. hehe


btw jom singgah blog sy :)

Acik Erna said...

comelnya budak2 pakai jubah tu

Tinta Lana said...

Salam.

Kak..ehehehe..gmbr adik memula tu, berkerut semacam.

Dah selesai majlis, senyum gumbiraa,hahaha. Tahniah adik! >_<

Pha Is said...

pergh.. siap ada jubah konvo..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...