Followers Remaja Purba

Monday, November 18, 2013

Balik kampung sangat sinonim dengan musim cuti persekolahan..









psstt: Dak Kakak, dak Adik dengan dak Nuha selamat dah sampai kat kampung.. balik kerja ni.. confirm terkebil-kebil aku keseorangan mengukur keluasan dalaman rumah..




26 comments:

Cik Puan Fadli said...

anak dara ai dah 2 minggu kat umah maktok dia...hehehehe...ujong bln 12 baru tokwan dia mai antaq...leh laaa umi & abah dia hanimun...hehehe..

Siti Asiah said...

mesti rase sunyi bila anak2 xde...;)

Kakcik said...

Dah pos anak-anak balik ke kampung ya... :)

azieazah said...

Masa anak-anak kecik dulu, dan MyBonda masih kuat, dia selalu soh bebudak ni pos ke kampung barang sebulan dua. Memang kita suka, tapi lama-lama kita rasa sunyi.

Kebetulan MyBonda dah tak kuat, bebudak pun banyak xtvt musim cuti sekolah, so dah tak hantar...

Nurzakiah Hanum said...

anum tgk ramai dah pos anak2

:: Mrs.Eady :: said...

alaaa mesti rindu nanti..

Kakzakie said...

Heee... tak nak post Nuha ke JB ke? Nuha dtglah sini rumah auntie ada kakak2 boleh jaga. Mesti kena gomol perut gendut, pipi montel tu:)

makchaq said...

Over ni.. ngan Nuha sekali pos..
Mesti nak honeymoon ke mana2 ni...

pena rozie said...

Memang sunyi bile anak2 tak de....

asyifa mustaffa said...

Sakan ler becuti bdak2 tu di kg...

ummuaidan said...

Ah kena tinggal yer..mesti tak boleh idup tuh kalau dah byk hari sikit..sunyi tanpa depa kang..

Puan Kutu said...

sng mak anak2 semua dipos kekampung..tp tu la kan mesti sunyi je rumah bila balik kerja takde suara2 memekak kt rumah.hehe

Tedi said...

Untunglah kalau bebetul ada kampung di kampung, tapi kalau kampung di bandar, huhuhuhuhuhuhuhuhu, owh lala.

Tedi sponsor ProRide :)

qaseh dalia said...

alahai comelnye hihi

Daddy Ziyyad said...

satu lagi...SUNAT !! Sgt sinonim..haha

JunAina said...

No 1 dan no 2 dulu2 cuti sekolah nak je balik kampung tapi skrg no 2 cuti bali rumah mama sebab sekolah kat kampung, si kecik kat mana ada mama kat situ ada dia.

.:fyzz:. said...

alooo..iya ka...msti nenek depa request nih..heheh..pepun sunyi kalau anak2 tak ada kan..

norhidana miswan said...

tiap kali cuti sekolah mmg akak akan antar diaorg balik kg ek... berdua2 an jelah camtu....

Cikda said...

amboi.. hahaha.. selamat dah diposkan ye.. hahahaha.. kompom terkebil lah tu..

aTieYusof Family said...

Mesti sunyi kan bila balik rumah nti..ehhehe..takpe lah sesekali..:)

Queen Teratai said...

dah pos anak2 balik kampung eh... sya xde kampung.. camner? hehehe

faraherda.razalan said...

Eiii! Tgk dak nuha berlenggeng tu! Geramnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Pipi tu klu dpt geget!!!!!!!

Tinta Lana said...

Salam.

Takpa kak, jgn tgk rumah, tgk blog. Nanti takda terkebil2 ukur keluasan rumah,hehehe.

the malay male said...

awat x join bercuti cuti malaysia kt kg skali?

Pha Is said...

x ikut diorg balik kampung sekali ke..? hehe

Cho Zila said...

ala sunyinyer.. memang tak syiok.. kalau der kat rumahtu memang memekakjer tapi kalau takder diorang memang tak tau nak buatper...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...