Followers Remaja Purba

Friday, August 19, 2011

Dari 10 kg ke 15 kg

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

(entry teruja)


Kalau sebelum ni aku cuma ada 10kg tapi kini dah up sikit jadi 15kg..
Kalau dulu yang 10kg tu orang bagi, tapi yang ni aku beli.. gigih sungguh sebab guna bonus raya..
Kira bonus untuk rayaler guna yang 15kg tu..
Kalau tahun lepas aku beraya dengan cabinet dapur baru.. tahun ni dapat pulak yang 15kg itu..
Aku tak kira + tak kisah orang nak kata apa janji aku puas pasal entry ni..

Gambar akan diupdate kemudian (lappy tertinggal kat rumah).



psstt: Petang nanti akan kurasmikan buat pertama kalinya 15kg itu.. Ku jadi teruja sekejap..





UPDATE:



dari yang ini..



kepada yang ini..

Alhamdulillah..

50 comments:

kakcik said...

Mesin basuh baru, ya? :)

aizamia3 said...

kakcik:
hehehe.. ;)

Anum said...

BESTNYA..

bujal X said...

sama la kita~15 kg~~puas hati basuh 1 trip je~keh keh~~

aizamia3 said...

Anum:
hehehe.. betul2 best..

aizamia3 said...

bujal:
betul.. pastu pening nak sidai kat mane.. kihkihkih..

Gen2Merah said...

wah, suspennya... apa benda yang 15 kg tu? betul ke mesin basuh? ingatkan lemak badan yang naik 15 kilo.. ekekeke

aizamia3 said...

Gen2Merah:
hikhikhik.. kalau lemakku naik habisler baju raya tak muat nanti.. ;)

PinKy MoMMa said...

wahhh sakan lalinkku tahun ni :)
jadi raya ni!

cepat tayang hehehe

abghani said...

meriah raya nampak

mamaNoriz said...

gile babas beso ek...

can basuh baju sepasukan bola je... hihihi

aizamia3 said...

PinKy MoMMa:
hehehe...

kena tunggu malam nanti baru ai hapdet.. gambarnya dalam lappy..

aizamia3 said...

abghani:
untuk kegunaan jangka masa panjang.. ;)

Oh Oeya said...

ingatkan apa yang 10-15 kg hi3..
mesin basuh rupanya..

Selamat menjalani puasa aizamia3 :)

aizamia3 said...

mamaNoriz:
itulah pasal.. dalam umah penghuninya baru 4 orang.. ;)

aizamia3 said...

Oh Oeya:
;)

selamat berpuasa juga ye Oeya..

Mommy Fara said...

Washing machine? Heheheh!

ariana said...

Wah..dapat mesin basuh raya ye..baguslah tu..salah satu barangan rumah yg penting ni kan..!:)

miss inna said...

mesin basuh ka tu? haha! mula2 ingtkan lemak 15kg..^^

aizamia3 said...

Mommy Fara:
hehehe.. ;)

aizamia3 said...

ariana:
betul kak.. itu keperluan dalam rumah sekarang..

aizamia3 said...

miss inna:
kalau lemak sebanyak itu tak mampu nak dibayangkan..

azam said...

woh....hebat nih....
basuh jgn xbasuh

aizamia3 said...

azam:
balik nanti.. confirm ;)

NM02 said...

mmm... mesti mesin basuh ni..






kannnn

Pika said...

follow blog akak :)

aizamia3 said...

NM02:


hehehe...


;)

aizamia3 said...

Pika:


;)

sjiehan said...

pewwit...mesin baru!

アヌムちゃん said...

wahh kalau orgx ckp dkt atas ni sy pn xtyau apekah ituu..sy punya kecik je..huhuuu

pena rozie said...

Ape ek????Teruja nak tau...

Pencinta Bulan said...

haha.. layan jew..

http://pecintabulan.blogspot.com/

aizamia3 said...

sjiehan:
teruja ni.. hehehe...

aizamia3 said...

frometoyou:
ini kira pakej ler ni..
basuh toto besar senang.. ;)

aizamia3 said...

pena rozie:
hehehe.. ai beli mesin basuh..

aizamia3 said...

Pencinta Bulan:

... ;)

Sunah Sakura said...

mesin basuh kan? ahahah~

azieazah said...

Dasat tu 15kg. Saya punya 7kg tu pun dah jenoh...

Tahniah.

Niena Pengembara Ilahi said...

Selamat pagi :)
tak gi jejalan ke weekend ni :)

Qaseh dalia adelia said...

nak jugak ! hehe ,,igtkan berat badan tadi

Namee Roslan said...

peti ais ke..gehehehhe

Oh Oeya said...

Follow awak :)

anismelon said...

anis pon ingt ke berat badan turun 15kg..nak gak anis nuntut ilmu..heeee

Aida78 said...

yang lama bagi kak leh x....ha3

aizamia3 said...

azieazah:
rupanya lagi besar lagi banyak ruang diperlukan untuk sesi penyidaian..

aizamia3 said...

Qaseh dalia adelia:
hehehe.. ada jugak yang ingatkan tu berat badan.. ;)

aizamia3 said...

Oh Oeya:
thanks.. ;)

aizamia3 said...

anismelon:
kalau berat badan.. wah.. tu bukan turun tapi naik.. ;)

aizamia3 said...

Aida78:
oh! Mintak maaf kak.. dah bagi pada jiran belakang rumah..

[ faris ] said...

wah mesih basuh raya ! :)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...