Followers Remaja Purba

Wednesday, August 10, 2011

Selamat Kembali Bertugas

Selepas dua hari bercuti, hari ini aku kembali bertugas.. Masih belum berpeluang nak blogwalking.. Apa yang penting.. siapkan kerja dulu.. No jeling-jeling to blog..



TAPI..

..

..

..

..

..

..

..

..


Tengok jam.. Aaahhh… aku tak kira.. nak jalan-jalan kejap..



psstt: mood.. BEST pulak cuti..

15 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

cuti mmg best! :)

Mommy Fara said...

Hehehehehehe....tak tahan godaan tau. Samalah kita...

aizamia3 said...

Mrs. Eady:
betul. serius best kali ni.. walaupun dalam bulan puasa..

aizamia3 said...

Mommy Fara:
kihkihkih.. betul tak tahan dibuatnya.. kat umah sampai sanggup usung lappy dok kat pondok gara-gara orang hijau takde..

bujal X said...

cuti bulan pose tak syok kak~he~~

Anum said...

syok kan cuti

pena rozie said...

hi...hi...hi.... memang best bercuti.

NM02 said...

meh singgah umh saya

aizamia3 said...

bujal X:
bagi akak tetap seronok sebab ada ada jiran-jiran yang sporting dan nenek sedara yang best kat umah akak.. ;)

aizamia3 said...

Anum:
best.. seronok.. ;)

aizamia3 said...

pena rozie:
berangan nak cuti panjang tapi kerja banyak menanti..

aizamia3 said...

NM02:
kejap2.. tunggu2.. ;)

PinKy MoMMa said...

hehehe walaupun...
blog tetap tak dapat dlupakan lalinkku ;p

aizamia3 said...

PinKy MoMMa:
hehehe.. itulah dia.. ;)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

cuti memang best kn kak.. tp bile nak masok keje blek lepas cuti.. cam nak mampos liat nye.. hehehe

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...