Followers Remaja Purba

Thursday, April 16, 2020

Oyen dan Hitam


DAY 30 (16 April 2020 - Khamis)
Memasuki fasa ketiga Perintah kawalan Pergerakan (PKP) ni, 

Inilah Oyen dan Hitam
Kucing datang tidak bertuan.

Dulu.. tak berani masuk dalam rumah. Lepas percubaan demi percubaan akhirnya kini berumahtangga di dalam rumah.

Dalam rumah nampak sendu je tapi bila dekat luar kemain ko ye, kejar kucing betina. Jangan sampai ada yang mai datang rumah mengadu kamu yang buntingkan  anak deme sudah.

#MCO
#OyenDanHitam

#KisahKita: ...

2 comments:

adianiez AIDA said...

ha ha ha ha...
dari 2 ekor nanti, jadik berekor-ekor lah :)

Mrs. A said...

Kat rumah Mrs. A pun ada sekor color lebih kurang sama macam Oyen yang dalam gambar tu suka datang rumah buat macam rumah sendiri.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...