Followers Remaja Purba

Tuesday, April 14, 2020

3rd Complimentary viewing from Astro


DAY 28 (14 April 2020 - Selasa)
Pertama:
Hari ni selesai sudah fasa kedua Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan esok akan bermula fasa ketiga gelombang COVID-19.

Kedua:
3rd Complimentary viewing from Astro From April 14, 2020 until April 28, 2020.

Ketiga:
Dah mula masak hanya atas permintaan dan Alhamdulillah bekalan bahan mentah masih mudah didapati. Terima kasih buat ketua keluarga kami tapi takde beza pun kalau nak dibandingkan sebelum PKP, memang keperluan dapur en. Hubby yang sediakan.

Keempat:
Anak-anak dah mula tak kisah andai tiada nasi sebagai hidangan sebab Babah deme rajin melayan apa yang anak-anak nak makan. Harapkan aku? Sekarang dah mula jarang berada di barisan hadapan sewaktu memasak di dapur.

Kelima:
Buat Mak.. Ayah.. Adik aku dan semua ahli keluarga aku serta keluarga mertuaku, moga kita semua sentiasa di bawah lindunganNYA..

Keenam:
#StayAtHome.. Dengar cakap Abah TSMY.. Jangan degil.


#KisahKita: ...

2 comments:

Amie said...

Marilah sama-sama menurut perintah. Moga berakhir dengan kesudahan yang baik-baik saja.

Hsna Rahman said...

You all stay, let us work for you..ok? hehe

Abah kita pesan KITAJAGAKITA ye

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...