Followers Remaja Purba

Wednesday, February 20, 2019

Tembok Besar China


Bermulalah sejarah mengenai sesuatu di tanah jajahan baru.

Dulu aku tak kisah..
Sekarang dah lain.. sangat lain..
Aku malas nak sentuh berkenaan isu ini, nanti dikatakan aku menyentuh perasaan. Maka.. jalan terbaik seperti seseorang pernah berkata 'kenalah sampai awal..'

Fake sangat ke entry kali ni..?
Ini bukan sebagai menjaga tatasusila dan adab dalam menulis di sini tapi aku lebih menjaga blog aku demi kenangan yang baik-baik je.. 😘

Aku tak pernah walau sekali sepanjang aku berblog aku suka share mengenai di mana lokasi kerja aku. Aku selesa tiada yang tahu. Semua ini demi keselesaan dan keselamatan diri dan keluarga aku. Sekali lagi aku tekankan di sini aku tak berminat langsung nak share di sini.. 😎

Disebabkan ada kes baru-baru ini tanpa mendapatkan penjelasan dari aku menyebabkan aku hilang kepercayaan pada mereka hingga membuatkan aku meletakkan tembok pemisah. Dah macam Tembok Besar China pulak.. 🤣🤣

Jadi.. tak usahlah buang masa mencari kesalahan orang lain. Perbaiki apa kurang itu lebih penting.


StatusHati: Pasrah bukan Redha..


2 comments:

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...