Followers Remaja Purba

Friday, February 22, 2019

Alhamdulillah.. berkat doa..


Kisah pagi tadi..

Aku kelam-kabut terkejut bangun tidur gara-gara dek terlewat bangun pagi tadi. 'Ibu cuti ke hari ni?' Dak Kakak bersuara bila aku diam membisu tak bangkit dari pembaringan.

Dahlah lewat, lepas bersiap nak bergerak ke tempat kerja, biasanya en. Hubby tolong hidupkan enjin untuk memudahkan aku segera bergerak menuju ke tempat kerja.

Ku buka pintu belakang dan nak masuk ke dalam kereta. 'Eh!Siapa nak pandu kereta kalau duduk belakang?' En. Hubby pelik melihatkan keadaan aku.

Haa.. amik.. pagi yang sunyi tu kuat kugelak.. 😆😆 Terasa lucu dengan perbuatanku itu dek kerana dah lambat nak ke tempat kerja. Dahlah akan berlaku kesusahan bila sampai nanti. Aku tambah pulak di atas kelewatanku itu.. 🤣🤣

Alhamdulillah.. berkat doa sepanjang jalan, akhirnya tiba jua di tempat kerja tanpa mengalami kesusahan tersebut. Aamiin..


StatusHati: Letih..


2 comments:

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...