Followers Remaja Purba

Wednesday, February 13, 2019

Hasil dari Ujian EEG di Makmal Neurologi


Bangun pagi semalam..
Sakitku kembali menyerang.
Halah.. halah.. halah.. Macam tahu-tahu je aku ada temujanji di hospital pagi itu.

Paling aku tak suka..
Pasti aku jadi letih selepas diserang rasa sakit tersebut.
Allahu.. aku tak tahu nak terangkan macam mana tapi menimbulkan panik dalam rumah aku.. 😣


Berkebetulan pagi semalam ada temujanji untuk berjumpa dengan doctor, aku ditemani en. Hubby terus ke hospital. Dalam keadaan dalaman aku tak larat, memang aku takkan sendirian ke hospital. Secara luaran, ye.. memang nampak aku kuat tapi hakikatnya dalaman aku 'penat'.

Hasil dari ujian Electroencephalogram (EEG) di Makmal Neurologi yang telah dibuat sebelum ini adalah Normal dan doctor turut berbincang keadaan diri aku. Apa yang penting, pengambilan ubat perlu diteruskan demi sekiranya nak cepat baik. Paling penting tak boleh stress dan aku tak boleh terlampau letih serta perlu mendapat rehat secukupnya.

Disebalik keputusan tersebut.. Alhamdulillah sedikit melegakan hati aku yang 😟😟😟.. Syukur, tak perlu tunggu lama di hospital.. Alhamdulillah urusan aku dipermudahkanNYA pagi semalam.


StatusHati: Stress sebenarnya dengan tempat kerja aku yang..


5 comments:

  1. Alhamdulillah tiada yang serius..itu sudah melegakan..cuma kena cari solusi kurangkan atau hindari stress pula.

    ReplyDelete
  2. Sabar, allah duga sebab allah sayang...jangan risau..di sebalik kepahitan pasti ada kemanisan

    ReplyDelete
  3. PeRdU cINta:
    Bab stress masih berusaha walau terasa sukar.


    Suria Amanda:
    Seperti yang kita berbicara malam tadi.. :(
    InsyaAllah..


    Nurzakiah Hanum:
    InsyaAllah.. cuba dan terus mencuba walau hakikatnya sukar.. :(

    ReplyDelete
  4. moga sihat sempurna ye.
    jgn stress. releks...
    selawat nabi byk2 agar tenang sentiasa ye.

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...