Followers Remaja Purba

Friday, February 8, 2019

SWAT Season 2


Sejak berlakunya perubahan dalam jadual rutin aku, membuatkan masa menonton menjadi terhad. Tonton pun drama yang aku dah record lebih awal..

Ini antara drama di tv yang menjadi pilihan untuk ditonton seperti siri:
  • SEAL TEAM di SINI..
  • BLACKLIST di SINI..
  • La ni SWAT menjadi pilihan di FOX Channel 724 - setiap hari Jumaat..

SWAT..
Waktu musim pertama dahulu, siri ini bukanlah satu siri kegemaran aku. Tak pernah pun menontonnya ketika itu.

La ni..
Musim kedua, dek watak Hondo buat aku jatuh suka dengan siri ini. Tall, dark + garang menjadikan dia nampak seksi pada pandangan mata aku.. ggrrr... aauuummmm.. miooww.. 😄😉


Mengenai SWAT ini boleh juga di baca di SINI..
The series centers on Sergeant Daniel 'Hondo' Harrelson. A lifetime Los Angeles local and former Marine, Hondo has been tapped to lead a new 'last stop' Special Weapons and Tactics unit. Because he is L.A born and raised, Hondo feels deeply loyal not only to his 'brothers in blue' but also to the people they serve. This makes him particularly qualified to lead the team and build a bridge between the force and the community.

Shemar Moore as Sergeant II Daniel 'Hondo' Harrelson


Stephanie Sigman as Captain Jessica Cortez, Commanding Officer of the LAPD Metropolitan Division.


Lina Esco as Officer III Christina 'Chris' Alonso, a former canine officer and (originally) the only female assigned to SWAT.

- Gambar dari en. Google..

Anak-anak pun dah faham apa yang aku suka tonton. Pandangan pelik akan diberikan andai aku menonton drama Melayu..


StatusHati: Jangan dipaksa kalau hati tak suka..


No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...