Followers Remaja Purba

Friday, March 3, 2017

Macam aku ni sengaja buat-buat sakit..!


'Sakit lagi ke..? Semalam tengok ok je..'

Meh aku bagitahu..
Setiap hari, waktu pagi lepas bangun tidur.. hanya selepas 3 - 4 jam baru aku rasa sedikit selesa. Bukan senang nak jalan tegak bila pinggang sebelah kanan ni sakit. Aku terpaksa jalan membongkok disebabkan rasa sakit tu. Aku tak harapkan simpati tapi aku bagitahu pada mereka yang bertanya macam aku ni sengaja buat-buat sakit..!


'Main ping pong boleh pulak..?'

Aku takkan main kalau aku sakit tak boleh berjalan tegak.
Lagipun bukanlah lasak mana.. lainlah kalau aku main Futsal.


Cakap pasal Futsal, bulan Ogos ni ada Sukan di Melaka.
Buat urusetia, sila pastikan nama MMI ada sekali ye.. okbai..


#Fisioterapi berjalan seperti biasa di Hospital.



7 comments:

Aziela said...

Orang2 yang tak rasa ni memang tak tau keadaan kan. Akak kadang2 rasa nak doakan jer diorang pun rasa juga. Tapi...ishh...x baik. Semoga mereka diampunkan Allah...

norhidana miswan said...

takpelah kak.... org tak tau apa kite rasa, cite banyak2 pun tak guna bt sakit ati je

paridah said...

SALAM JUMAAT AI MOGA CPT SEMBUH MKN UBAT N REHAT..

Seorang Syed said...

Hmmm orang ni kalau tak duduk di tempat kita mana mereka nak tahu kan. cuba kalau dia yang rasa apa kita rasa. kot2 give up terus.

Pha Is said...

hmm.. sabo je la.. hehee

Intan Saffyna said...

hi, saya datang singgah follow sini.. salam kenal :):)

LYAfrina said...

Alahaii..mmg sakit hati main dgn org camni.. Dia x berada dlm keadaan kt blh la kata mcm2.. Mentang2 kt sakit..xkan nk tnjuk sakit spnjg masa.. Kdg mmg sakit.. Tp kt still kna kuatkan diri n berkeadaan mcm biasa.. Apa y kt rasa n alami..kt j tahu.. Pastu..xkan sakit x leh nk beraktiviti lgsung.. Kt org sakit pom manuska normal..still nk buat mcm perkara y org buat..cuma kt tahu bdn kt..kalo mampu kt buat..klo krg sht..kt tgk je.. Tu la manusia.. Sedap sgt mulut kan.. Susah payah kt survive hanya Allah y tahu.. Byk2 bersabar yer.. Biar je la mulut2 y mngata tu. Trskan hidup mcm biasa..buat j apa y kt suka.. Itu hak kita..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...