Followers Remaja Purba

Wednesday, March 22, 2017

#MakBudak dan #CutiSekolah


Bila nak bergambar mesti kekurangan ahli. Dak Adik mesti takde gambar dia.. paling susah nak bergambar walau dipujuk. Dak Nuha usah ditanya.. pantang camera dihalakan ke wajahnya. Pelbagai posisi dia boleh buat.

Tapi..
Ada masa datang hanginnya, pujuk pun tak jalan macam dalam gambar ni..


Kisah Hari Sabtu lepas..

Usah ditanya kisah di sebalik gambar tersebut..

Dia rimas sebenarnya merengek nak tanggalkan baju yang dipakainya.
Habis je bergambar terbang baju yang dipakainya..


#MakBudak kenalah maintain cun bila bergambar..


Kisah Hari Ahad lepas..

Usah ditanya apa yang berlaku disebalik gambar tersebut..

Dak Adik je takde dalam gambar ni..


Hujan turun dengan lebat macam tahu-tahu je mood aku tengah rosak.


Dengan turunnya hujan ni sekurang-kurangnya aku takdelah layan sangat rasa hati ni dengan melihat titisan hujan yang turun..


Kisah Hari Isnin lepas..

Makan tengahari di Menara Bank Rakyat, Bangsar
Kedai makan No. 10.. sepupu en. Hubby..



Kisah Semalam:

Aku sambung sehari lagi cuti rehat..
Ni bukan sebab penat ada kenduri di kampung tapi memang sengaja nak bercuti. Berehat di rumah bersama anak-anak. Tahap kemalasan melampau di mana baju pun aku hantar dobi, makan tengahari di kedai makan. Sengaja bawa anak-anak keluar 'cuci mata' melihat kawasan sekitar. Nak harapkan Babah dorang, eemm.. susah nak dapat cuti..


Kisah Hari ni..
Fisioterapi di Hospital berjalan seperti biasa..


StatusHati: Perasaan marah yang masih belum surut..


4 comments:

Nurzakiah Hanum said...

singgah rabu

paridah said...

WAH BETUL2 BERCUTI RHT TU YAN

norhidana miswan said...

dak nuha biasalah, ikut mood dia, mana mau nya dia pakai baju gitu, nengok pun dh tau rimas kak

mmg berkenan warna kuning akak tuh.... lawo je

Kira Sakura said...

kalau Uwais pun cukup payah nak pakaikan baju melayu dekat dia. laju je nak buang

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...