Followers Remaja Purba

Tuesday, October 11, 2016

Tahniah buat my Atok..


Dah lama tak bercerita mengenai atok Muo..
Aku ingat aku je macam chipsmore. Kejap ada.. banyak takde..
Atok aku pun sama.. sibuk memanjang.
Sibuk nau mengalahkan wakil rakyat yang hampir kalah bertanding..
Tapi bila sesekali atok melayan cucunya yang tiga suku ni, cramp urat perut dibuatnya..


Ni sape yang rabun ni tok..
Den tak cakap pun den nak LUDAH..



oohhh.. patutlah atok sibuk bebenor..
1 Oktober 2016 lepas launching day of pengambilalihan sebuah cafe di Muar..
Tahniah atok.. Dalam diam takmo share dengan cucu atok yang jauh di mata ni..
Nasib baik hati ni kuat, tak mudah sentap.. hahaha..


Hailaa.. napelah jauh dekat Muar sana..


Apa-apapun aku doakan moga perniagaan atok dan nenek vogue maju dan berkembang mekar. Jangan atok yang kombang sudah. kahkahkah..
Oklah atok.. nanti cucu atok promote pasal cafe atok tu yo..


StatusHati: Benci tapi rindu.. menyampah tapi sayang..


6 comments:

lieyalatif said...

wahhh siap ade kafe baru...mesti muda lagi atok nenek ni kan..sebab masih ade keinginan nak berbisnes gini....moga murah rezeki mereka dan berjaya dlm bisnes....

Nurul Syarfiqa said...

amin..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Tahniah buat atok. Sampai muar boleh singgah juga.

Jobdirumah Buat Duit said...

Terbaik ada atok macam ni. Boleh berkawan dengan cucu.

Mummydearie said...

Wah! Atok ni memang ohsem, gojes, vogue, marbeles, dan ntah apa-apa lagilah perkataannya! Dalam diam ada cafe baru rupanya.

Semoga perniagaan atok maju hendaknya. Aha, cepatlah balik Muo Aiza pi buat review ^_^

Pha Is said...

pergh.. atok bisnesman.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...