Followers Remaja Purba

Monday, October 24, 2016

Berakhir sudah pertandingan #4Penjuru


Berakhir sudah pertandingan #4Penjuru.
Futsal ---> Kekal sebagai Juara.
Ping Pong ---> Hanya sekadar Naib Juara.
Netball ---> Menang bergaya dan masih kekal sebagai Juara.
Kisah kemenangan sebelum ini di SINI..

Tahniah buat semua yang memberikan komitmen dari awal hingga akhir.


Lepas ni kena bersedia untuk buat Fisioterapi pulak.
Bukan sebab #4Penjuru aku injured tapi dah lama pinggang aku sakit..
Ambil mudah yang akhirnya memakan diri balik.

Doakan aku cepat sembuh agar boleh aktif bersukan semula.
Bila dah sembuh takdelah sedara sedodol bebel dekat aku lagi lepas ni.
'Degil tak nak dengar cakap, tu pasal kena bebel.'


StatusHati: Nantikan kisah aku dan MyTeam disebalik #4Penjuru.




3 comments:

  1. MOGA CPT SEMBUH,,,SIHATKAN DIRI DULU SEBELUM AKTIF BERSUKAN

    ReplyDelete
  2. Tahniah menang lagi. Semoga cepat sembuh akak.

    ReplyDelete
  3. Kena banyak rehat. Semoga cepat sembuh akak. Tahniah dapat jadi juara lagi.

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...