Followers Remaja Purba

Thursday, October 13, 2016

Hati rasa berbunga-bunga, dah kenapa?


Diam tak diam dah nak masuk pertengahan bulan Oktober..
Rasa cepat masa berlalu..
Tanpa disedari, banyak kenangan tertinggal tak sempat nak kongsi di sini..
Idea pulak mematikan diri di penjuru hati.. kihkihkih..


Tapi pagi tadi..
Hati rasa berbunga-bunga..
Dah kenapa..?


Sebelum ni pernah cerita dekat SINI..
Hari ni, selepas beberapa tahun tak bersua muka tiba-tiba rasa sweet je pagi tadi..
Eh!Dia siap toleh dan pandang aku dan aku.. siap tudingkan jari ke arah dia.. dan.. eh!Sejak bila dia ditukarkan ke kawasan situ..

Owh.. ni yang rasa sweet 17 datang balik ni.. kemunculan tanpa diduga.
Ok, pagi esok nak jeling-jeling lagi dekat abam polis tu.
Pastikan berada di tempat yang sama macam pagi tadi ye.. kahkahkah..


StatusHati: Terasa kenyang aku hari ni..


5 comments:

norhidana miswan said...

amboih...

tp dana ngn polis terafik yg jaga jln rasa nk sumpah2 jer..

duk lpskan jln ampang sampai berminit2 kadang dkt 15min kami ni yg lain mcm lah takmo balik umah...

Mummydearie said...

Arghhh! Stress sebab tak faham asal usul kisah abang polis trafik ni!

anumuchan said...

wah wah wahhh

kisah earty said...

cuci mate yer..hehehe

Pha Is said...

bunga2 ada makna tu..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...