Followers Remaja Purba

Thursday, October 6, 2016

Dah cabut satu hal.. lepas tu dibuang pulak..


Ahad lepas.. aku terima satu berita mendukacitakan..

Apa kau rasa bila tanaman kau dikerjakan sebegini rupa..?
Dah cabut satu hal.. lepas tu dibuang pulak dalam longkang.
Kesian dak Kakak.. penat dia jaga.. sebab tu hasil usaha bersama Babah dia..
Nak marah pun tak guna, menda dah berlaku..
Bukan pokok tu boleh tegak berdiri dalam bekas tu lagi..



Lenkali buanglah jauh sikit, ni depan mata dibuangnya..


En. Hubby cuma pesan, gantikan dengan anak pokok yang lain tu..
Takpelah.. think positive.
Maafkanlah dia..



Moga pokok yang baru ni sihat subur hendakNYA..
Aku kena buat sebab aku ada banyak masa - en. Hubby yang kata..

 

StatusHati: Today's date is unique! 6102016 - you reverse the number will also be 6102016.



12 comments:

Amanda Suria said...

Maafkan bleh..tp sakit gak hati kan..i pernah kena...

paridah said...

mungkin ayam r kucing yg mencabutnya tu kot ai...cuba letak batu2 sikit agak melindung anak pokoktu dari dicabut.

ewanthology said...

Bykkan bersabar....bukan rezeki awak la tu.... nnt ada rezeki lain masuk...insyaAllah

Kakzakie Purvit said...

Apa motif dia nak mendengki?
Ini mesti org tak takut dosa.

Nurul Syarfiqa said...

bykkan bersabar... inshaallah ALLah swt akan gntikan :)

eima said...

SAPE LA YG BUAT TU .. KLU BUDAK OK LA TAK BERAKAI SGT LG ... KLU HAT TUA TU MMG MINTA MAKI HAMUN TU

norhidana miswan said...

mmg ada jns yg takde keje... gini lah

anajingga said...

alahai naya sungguh, kalau kak ana pun sedih sangat tgk macam ni..tak pe be positif,kita tanam yang baru kay :)

Pha Is said...

sapa yg cabut tu..?

Kak Long said...

Siapa yang buat tu..
Sabar je la.. :(

Hani Fadhlina Abdul Rahman said...

Sape yang cabut ? Kenapa cabut ? Dengki sumgguh ...

Mummydearie said...

Siapa yang buat tu? Jiran ke?

Ni baru belajar berdengki ni, sebab itulah tak perfect hasil mendengkinya!

Takpa, tanam lagi. You kan ada banyak masa ^_^

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...