Followers Remaja Purba

Wednesday, October 19, 2016

Kita takkan jangka..


Ketika sel-sel otak anak sedang berkembang, kita takkan jangka apa ayat yang akan keluar dari mulut mereka.. dan inilah hasilnya..

'Nuha.. ibu bosanlah buat keje yg sama hari-hari..'
Spontan terluah pada dak Nuha..

Tahu apa respond dia..
'Rumah ibu kan.. ibu kenalah buat keje..'
Selamba dia jawab sambil main permainan lego dia.
Terdiam terus aku. 😂😅😭


Dak Nuha yang selalu orang ingat dia lelaki..
Itulah.. potong lagi rambut pendek seperti kisah di SINI..



StatusHati: Kenangan itu tetap kukuh di hati ini..


8 comments:

lieyalatif said...

hahaahah nuha2...jawapan budak bijak....tu laa budak2 ni tak terjangka ayat yg keluar dr mulut dieorg kan...kdg2 lawak, kdg2 boleh bikin sentap...

Rozita Abdul Rahman said...

ye.. sekali tengok mmg mcm budak lelaki.. hehe.. nuha bijak!

Ann Ishak said...

menikam sungguh jawapan dak nuha ni

norhidana miswan said...

kih3.... pdn muke mama kan nuha...

tp bg dana, dana lg suke nuha rambut pendek
comei lah kak...

paridah said...

HEH..HEH..BIJAK DAK NUHA BETULLAH TU KAN

HeNRieTTa JoSe said...

hehehe...rumah ibu sorg erk klu time buat kerja....haah, btul, untie rietta pown igt boy td...

Pha Is said...

sekali pandang mmg nmpak macam lelaki.. hahaha

Fhatin Amelia said...

hahaha pandainya dia :D
https://mellyacrayola.blogspot.my/

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...