Followers Remaja Purba

Monday, May 13, 2013

Tiada perubahan besar setakat ni



Dak Kakak..
  • Dak Kakak semakin baik dari demam baru-baru ni..
  • Kesian dia, pergi kenduri aqiqah rumah MIL diam je.. tak macam biasa..
 
Dak Adik..
  • Dak Adik semakin menjadi-jadi lasaknya.. naik basikal laju-laju ntah berapa kali jatuh..
  • Bila difikir balik.. eemm..
  • Dulu aku pun sama..


Dak Nuha..
  • Pantang dengar bunyi motor babah dia..
  • Laju dia nak mengikut..
  • Pantang diajak.. mengikut je..

Aku dan hubby..
  • Rutin harian berjalan seperti biasa..
  • Tiada perubahan besar setakat ni..


psstt: Sejak hubby dah tak outstation ni.. masa untuk layan lappy + novel kat rumah semakin merudum.. kihkihkih..




15 comments:

Nurzakiah Hanum said...

moning

mama leen said...

bos ada kat umah kan... hehe

NM03 said...

anak aku pun tgh lasak melampau skang ni...

Daddy Ziyyad said...

ada free nanti, boleh la saya cari kedai char koey tiau hubby tu..:)

amirah said...

sian dak kakak...cepat2 sembuh ye..musim demam ke skrng ni?

JunAina said...

Hubby ada kat rumah perhatian beralih arah...wajibbb tu...

Kakzakie said...

Nuha kian peka dgn bunyi motor:)
Yelah.. ada abang di rumah tak kan nak melayan novel/pc aje..

norhidana miswan said...

hehehe kirenyer makin bz melayan hubby kt umah la ek kak....

Asyifa Mustaffa said...

ala..siannya dak kakak demam...lama x jenguk sini...huhuhu...

menjak ada anak kecik ni...nak "jenjalan" pun payah....ermmmm

PinKy MoMMa said...

ok la kecik kecik dah pndai naik beskal..ai pandai kayuh umur 18 tahun okeh..jatuh sangat memalukan hahahaha

Kesuma Angsana said...

suka baca kisah & perkembangan anak2 ni kan !

lizz said...

nuha suka naik motor yer...

BUNDA a.k.a KN said...

assalamualaikum...bunda ziarah sini..

Lizzie Yasmin said...

Bahagianya bila dengar orang cita ragam Budak..

Tinta Lana said...

Manfaatkan masa bersama semua ahli keluarga kan kak.. :)

Sblm ni dgn anak2 je..skrg,dah lengkap,hehehe

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...