Followers Remaja Purba

Tuesday, May 21, 2013

Nak bagi orang sayang..




  • Boleh dibilang berapa kali aku guna stroller ni sejak dari dak Kakak lagi..
  • Nak bagi orang sayang.. yelah.. memikirkan masa tu kot-kot bertambah lagi ahli keluarga..
  • Dan kini dak Nuha pulak menggunakannya..


Senang.. tak payah dukung dah..


Aku sengaja bagi dia main.. dah penat senang tidur.. hehehe..

Masa ni kebanyakkan anak-anak TDBi dah beransur balik ---> yelah.. dah lewat malam.. tu yang nampak kosong takde orang..






psstt: Tak sabar nak tunggu hujung minggu ni.. moga berjalan dengan lancarlah hendakNYA..

last psstt: Nanti boleh guna lagi stroller tu kan Nuha kan..




18 comments:

PinKy MoMMa said...

yayang..iols pun nak buat entry stroller ni hehehe...sama pulak kite..tapi nak let go..sebab dah tak guna dah..

bila nak publish tu yg tak pasti tu ;p

mama3heroo said...

samalah dgn m3h,dr ank pertama sampai ketiga..guna stroller 2/3 bln je..pastu simpan..mmg x berapa guna sgt..

Kakzakie said...

Org dah tidur Nuha masih ligat dgn mata bulat lagi hihi...

Bagus ada stroller tak letih nak dukung Nuha yg montel semacam tu:)

Cikda said...

cikda pulak terpaksa beli baru..yg lama punya tah kemana.. sedehhh tau..

NM03 said...

kitew pun klu nk kasi qausar cepat tido, kasik dia main puas2... dah penat senang le dia lelap. hehehe

Nurzakiah Hanum said...

hai sis

JunAina said...

Nak jalan2 mana pulak?

makchaq said...

Makchaq pulak stroller sangat la berguna..
Anak halus2 pun tak larat nak dukung.. tambah kalau bambam macam Nuha...

Nafisah pulak sampai la ni masih nak guna stroller.. jadi pi mana2 memang bawak la..

AUC said...

klasik tu...

saya dah 5 org anak guna hok tu lah jg... masih kukuh hingga kini, rasanya pasni x guna dah hehehe

anitadiana said...

ok lah guna strolle..duha kan montel ..letih kalu dukung lelama...kak ita pun malas nak bawa strolle...leceh..biasa bawa dukung kat depan tu..nama apa entah...

amirah said...

takpe, pasni leh guna untuk adik nuha lak..huhu

norhidana miswan said...

nk kemana2 mmg mudah kalu ada stroller, bdk nk tido ke apa mudah... kalu bdk2 takmo duduk mak pak blh letak segala hnbeg ke apa atas tuh

Tinta Lana said...

Simpan dulu la kak..

Kot Nuha dapat adik lagi pasni,ehehehe. Doa ni tau :D

oh ea, TDBi? mksdnya?

Puan Bui Junaidi said...

NAK G MELANCONG KER HUJUNG BULAN NI?SELAMAT BERCUTI YER

the malay male said...

maybe saya terlepas sesuatu, TDBi tu mende?

heeeeee

My Little Diary said...

good...good....
:)

Riedaffya ibrahim said...

x bg la..kan bertambah ahli sng nak guna...da ada kan..

Teena Tna said...

Insya Allah, lepas nie boleh lg guna stroller tu..hehe

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...