Followers Remaja Purba

Thursday, May 30, 2013

Bila anak-anak takde..


  • aaaaa.. eeerrrr... eeeemmm..
  • Kalih kiri.. kalih kanan..
  • Pandang depan.. pandang belakang..
  • Tengok atas.. tengok bawah..
  • Sunyi sangat-sangat bila 'Tom and Jerry' takde kat rumah..
  • Dak Nuha golek sana golek sini.. akhirnya terus senyap..
  • Rupa-rupanya tidur..
  • Bosanler tu.. takde geng..



psstt: Ni lah jadinya.. bila anak-anak takde kat rumah..



12 comments:

Nurzakiah Hanum said...

moning
bosan gak x de geng ek

Kakzakie said...

Nuha tu belum pandai cakap aje kalau tak mesti dah sibuk tanya mana pergi org yg selalu main/kacau dia:)

Rai Ourkizuna said...

tu la kan kak..kalau diorang ada kita rimas sbb ada je nak digaduhkan di bisingkan..haha..

ni da tak ada sunyi pulak..

JunAina said...

Tak sempat habis percutian sok kena kidnap bawak balik...hehehe...

Riedaffya ibrahim said...

rumah akan sunyi sepi la kan..

norhidana miswan said...

ohooo bile dkt katanyer ribut...bile takde baru rasa sunyi, rindu2an

-gedek! said...

Bila ada gadoh...

Bila takde mengeloh!

haha

:: Mrs.Eady :: said...

gitu la kan kak..kalo ade tom & jerry tu sunyi!!

HafRizah@Dátiles.Dulces said...

wahh bestnye bile dh ade anak..menceriakan suasana..hehhe... doakan saya dpt cahay mata juga ye :)

salam singgah

mood : blogwalking

PinKy MoMMa said...

bila ada kita pening huhu..bila tak de..sunyiii kan..rindu sgt rasanyer ;)

Tinta Lana said...

Tergelak saya,hehehe

Inilah perasaan seorang ibu ya.

Hiburan ibubapa adalah anak2nya.. ^_^

Kesuma Angsana said...

hehehe.. masa tuk kita berseronok

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...