Followers Remaja Purba

Sunday, May 26, 2013

Sukaneka Tahunan TDBi 2013


  • Sukaneka pertama diadakan bagi tahun 2013 di TDBi..
  • Acara bermula seawal 8.30 pagi..
  • Dak Kakak dan dak Adik yang teruja.. aku layankan aje..

Keadaan cuaca yang baik membantu melicinkan lagi sukaneka ni..
 

Sarapan pagi.. nasi lemak 'telur goyang'..
 

Sebahagian dari hadiah untuk para peserta..
 

Dak Adik bersama para peserta..
 

Dak Adik bagi kerjasama yang baik bila bergambar, biasanya susah ya amat..
 
 
 
Sebahagian dari acara yang disertai anak-anak warga TDBi..

 






Sesi penyampaian hadiah kepada para peserta
 

Sesi agihan hadiah berpasukan..
 

Sebahagian warga TDBi..
 

anak Babah..
 

Dak Nuha dah kepenatan..
 

Gedik manja kat babah dia..
 

Ops.. baby ni pun kena tempias balingan 'mesra' tepung k.hema..




psstt: Nasib jurugambar.. dari awal sampai akhir, takde sekeping pun gambar.. alahai..

last psstt: Buat yang bertanya sebelum ni maksud TDBi ---> Taman Desa Baiduri..




6 comments:

Daddy Ziyyad said...

sedapnya nasi lemak mkn dgn telo goyang ;P

Mas said...

saya pun suka aktiviti macam ni... baru kenal jiran tetangga

Riedaffya ibrahim said...

sukaneka yg meriah

anitadiana said...

meriahnya...dapat berkenalan dengan warga tempat sana...

Ema Johari said...

budak-budak mmg seronok..mak budak pun sama..seronok sorak...

PinKy MoMMa said...

telor goyang tak tahan hahaha..siap boleh tido lagi walau dah kena tepung..betul punya ngantuk ni hehehe

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...