Followers Remaja Purba

Wednesday, May 15, 2013

Dak Adik belum ada geng..



  • Dak Adik memang susah nak ajak bergambar..
  • Bila dia semakin membesar ni lagi susah nak amik gambar dia..
  • Tapi..
  • Bila sekali kena paksa..





psstt: Dak Kakak dan ada geng --> dak Nuha..

last psstt: Dak Adik masih belum ada geng lagi..




7 comments:

Nurfaezah Abdullah said...

pemalu kot hehe

Nurzakiah Hanum said...

selamat pagi
singgah pagi :)

:: Mrs.Eady :: said...

sila la bagiii cepatttt :)

Asyifa Mustaffa said...

jdi rumusan pda n3 ni....sila la bgi dia kwn....hehe...

JunAina said...

Dah kena bagi kawan kat dak dak adik le tu...

PakcikLie PCL said...

ye la kan, kena carikan kawan lah gitu...kesian dak adik.

amirah said...

dah kena bg kawan la kut kat dak adik ni

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...