Followers Remaja Purba

Monday, October 10, 2011

Mood Merudum

Ok, aku taknak dah sentuh pasal keputusan Belanjawan hari Jumaat lepas.
Semua dah tahu..

Pada yang dapat.. bersyukurlah.. pada yang tidak.. sabarlah..


Hari ni..
Aku nak rehat sekejap dari menulis entry kat dalam blog..


Kenapa..?
Mood aku dah terbalik 180 darjah..
Kalau boleh aku nak baring jeeee.. taknak buat apa-apa.. Hubby cakap.. kali ni keadaan aku paling teruk – M.A.L.A.S..

Walau aku malas tapi aku buat juga kerja-kerja rumah dan office, takdelah terbengkalai langsung.. Cuma hal kat rumah, aku lebih berharap pada hubby dan dak Kakak.. sebab bila kat rumah tahap kerajinan aku jatuh merudum..


Kalau korang jenguk jengah blog aku, bila tengok takde entry terbaru tu, faham-faham jelah.. tapi aku tetap singgah kat blog korang.. dan jangan lupa ‘ketuk pintu’ rumah aku ye..




psstt: Balik kerja nanti nak jumpa doctor mintak Folic Acid..

27 comments:

  1. Assalamualaikum, singgah dari Queen Teratai....sekali sekala bermalasan , ok je!..mintak hubby U take over blog ni jap.. haha bole gak berkenalan.

    ReplyDelete
  2. salam.. nape syg..?? ada isi ke..?? maklum la mama nih pun kekadang busy gak.. tak habis nak jln2 semua blog kawan2.. just take care ye..:)

    ReplyDelete
  3. Ish, tak de mood, tak de selera. Mst tak best je kan?

    ReplyDelete
  4. mood kita ni mmg tak boleh di jangka, ada masa mmg malas je nak update, tapi ada ketikanya rajin update sampai dua tiga entri sehari kan...

    ReplyDelete
  5. aihh larlink ku masih tak de mood kah?
    nak kasi jampi skit bagi mood swing tu pegi jauh jauh boleh? hehehe..

    jaga diri ya..makan tau!

    ReplyDelete
  6. syukur je la ape yg dapat kat budget tu kan..

    prince selalu dtg ketuk pintu blog ni...hehe

    ReplyDelete
  7. PCL:
    Waalaikumsalam..
    Nanti ai bagitau kat hubby ek.. ;)

    ReplyDelete
  8. mama maman:
    wslm.. Alhamdulillah rezeki Ramadhan hari tu.. ;)

    ReplyDelete
  9. pena rozie:
    moga tidaklah sampai begitu..

    ReplyDelete
  10. Fara:
    semuanya bercampur jadi satu tu yang tak best tu..
    sabar.. selagi boleh sabar..

    ReplyDelete
  11. ~ yus ~:
    harapan untuk berterusan merudum tinggi ni.. :(

    ReplyDelete
  12. PinKy MoMMa:
    betul2 swing.. huhuhu..
    tak boleh makan tapi kupaksa diri makan agar ada tenaga dalam menjalani rutin harian..

    ReplyDelete
  13. Prince Halilintar:
    syukur.. ;)

    terima kasih sebab selalu singgah.. ai akan singgah gak kat blog Prince cuma cepat atau lambat jelah..

    ReplyDelete
  14. saya sedang singgah..sila bukak pintu

    ReplyDelete
  15. biasa la perempuan ada turun naiknya :) saya yg tak bawak budak ni pun asyik merudum je mood. :) sabar ye kak :)

    ReplyDelete
  16. alaaa...

    jangan la malas update belog...!

    (juga malas nak cakap pasal belanjawan)

    ReplyDelete
  17. kengkadang mmg camtu, bila kita preggie... tak per, asalkan hubby boleh bersabar selalu...

    ReplyDelete
  18. kengkadang mmg camtu, bila kita preggie... tak per, asalkan hubby boleh bersabar selalu...

    ReplyDelete
  19. salam kenal,dr blog qteratal..nice:)

    ReplyDelete
  20. ehehehe.. saya nak ketok juga umah kak aizamia.. sapa suruh tak lawat2 rumah saya akhir2 ni.. ekekeke...

    kadang2 malas ni lah yang buat kita merundum kan

    ReplyDelete
  21. cian nyeee..

    tpi takpe, sb sya klu preggy pun cam tu...hehehehe

    ReplyDelete
  22. owh.. i jeles dgn u.. i pun nak bermalas2 dan xde mood mcm u.. tp blm ada rezeki lg... :)

    p/s: take care!

    http://queenofbutterfly.blogspot.com/2011/10/terima-kasih-part-2.html

    ReplyDelete
  23. mood swing..biasa lah ai..semua x lari dari problem ni..nama pun manusia kan..tp, kalau bolehtu jgn dilayan sgt mood malas tu ye..nnti ramai yg rindu nak baca cerita baru..:)

    ReplyDelete
  24. penyakit malas ni memang susah nak baik. hehe. saya pun ada gak. tp tgh paksa diri gak utk update blog.

    MOHD NASER.com

    ReplyDelete
  25. sy pun mls nak update blog..byk keje nak buat. BW pun setakat yg mampu je la..hehe

    ReplyDelete
  26. kak tak sehat ka? moga kak cepat sembuh kak.

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...