Followers Remaja Purba

Friday, October 7, 2011

Entry Gempak je Lebih..

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Adakah antara kita yang menunggu HARI INI..??



Tarikh: 07 Oktober 2011

Hari: Jumaat

Masa: Petang nanti..





psstt: 'Belanjawan 2012 yang bertemakan Transformasi Bersama Rakyat'




34 comments:

QueeN TerataI said...

sama2 lah kita nantikan yer.. :)

mamaNoriz said...

mmg menunggu sgt ni, berdebo2...

tpi rasanya peniaga lagi siap sedia nak naik kan harga ...

hahahahah

Anum said...

harap ada berita gembira kan

bujal X said...

serius tengah berdebar ni~~

aizamia3 said...

QueeN TerataI:
hikhikhik.. ;)


mamaNoriz:
itu memang peluang yang dinanti-nantikan.. hari ni dapat keputusan esok dah naik rege.. pening2.. kesian pada mereka yang kurang berkemampuan kan..

aizamia3 said...

Anum:
berita gembira tu insyaAllah ada cuma tak tahu apa dan berapa..

aizamia3 said...

bujal X:
sabar bujal..
walau dalam hati tak sabar.. hikhikhik..

Kakzakie said...

Semua org nak tahu apa yg nak dibudgetkan.... tempias +ve /-ve kenalah terima...

:: Mrs.Eady :: said...

hurm...harap terbela nasib!

Prince Halilintar said...

xsabar nk tunggu berita gembira...hehe

abghani said...

incomtax di turunkan.

aizamia3 said...

Kakzakie:
suka ke tak suka rakyat semua kenalah terima..

aizamia3 said...

Mrs.Eady:
insyaAllah.. ;)


Prince Halilintar:
sabar.. sabar.. sabar..


abghani:
sama-sama kita tunggu keputusannya..

Oh Oeya said...

:)

Fara said...

Amboi, msg2 berdebar!

fazrulnoor said...

harapan aku gaji naik, bonus dapat,,hihihihi

azrijohan said...

WAH! Gempak!

http://azrijohan.blogspot.com

qaseh johanna said...

yeay..xsbr nk tggu kenaikan ni...!!

aizamia3 said...

Oh Oeya:
;)

aizamia3 said...

Fara:
hikhikhik.. rileks je tapi.. dalam hati..

aizamia3 said...

fazrulnoor:
amin.. ;)


azrijohan:
hikhikhik.. gempak ni..

aizamia3 said...

qaseh johanna:
sabar menanti.. ;)

Nini Hartini said...

tak sabar nk tunggu apa yg terbaik utk rakyat

Namee Roslan said...

sampai tertido tadi..hehe. panjang sgtt..huwaa..

azieazah said...

Sebagai pekerja swasta, jujur saya tak berapa minat nak dengar sangat...

Bigdaddyz said...

org2 yg kerja gamen senyum2 ...

putribongsu said...

hello there...lama tak singgah sini....how r u?

Gen2Merah said...

bonus ooh bonusss.... ehehehe

pena rozie said...

Boleh la nak layan...

risa said...

weeeeeeeeeeeeeee...tak minat bajet lah sayam...tak suke!!! makin terhimpit dan tersepit..janji2 kosong nak penuhkan perut dan poket org besar2...huh!!!
**keja swsta yang..takde ape yang menarik..tahun depan pon nak jadi surirumah sudaaaaaaaaaaaa
miss u too adik!! take care okehh

Juno said...

dapat elaun buku.

Zul Fattah said...

erm.. x best..

Zulfikar Hazri said...

untunglah kalau ada anak sekolah..... :)

Gen2Merah said...

selamat pagi yang ceria aizamia...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...