Followers Remaja Purba

Thursday, May 5, 2011

Wacana Mesra Blogger Bersama PW




Pembawa Wacana buat segmen lagi.. tapi dia taknak guna segmen sebab perkataan tu sinonim dengan BA, jadi dia tukar kepada WACANA.. Jadi, kepada korang nak join tarikh tutup.... Pukul 12.30 pagi ni (masuk hari Jumaat) ..... PAGI tau....bukan tengah hari.....:)


Listkan 5 lagu yang anda suka atau tak suka dan kenapa....

Aku takdelah sentiasa suka dengar lagu yang sama berulang-kali tapi ni aku senaraikan antara lagu yang aku suka dan tak suka kebelakangan ni.. Bukan bermaksud aku benci lagu tu tapi ada cerita disebaliknya..


Move Shake & Drop (DJ Laz feat. Pitbull & Flo Rida)

Hold it Against Me (Britney Spears)


Shake My (Three 6 Mafia feat. Kalenna & Pitbull)

---> 3 buah lagu ni memang aku layan tiap kali nak pergi kerja dan balik kerja (layan sorang-sorang).. Aku bukanlah taksub sangat cuma sekadar peneman ketika memandu dan tak mengantuk, maklumlah perjalanan yang jauh buat aku cepat bosan.. Nak pulak hubby baru tambah sound system dalam kereta lagilah aku layan..

Inilah aku <--- mak budak a.k.a remaja purba.. ;)

psstt: agak-agak apalah orang keliling yang dengar lagu tu cakap pasal aku kan.. biasanya lelaki yang layan pasang lagu kuat2 ni..


Sofea Jane (Black)
---> Lagu ni pulak aku suka sebab aku suka kat black ni.. hitam itu menawan.. aku suka sebab dia comei ler.. lagipun selalu member belakang partition aku ni pasang.. ;) thanx ye kak.. lagu itu lagi sedap didengar daripada yang bawah ni..


Lagu kelima: Lagu Korea (bukan semua, diulang bukan semua).. Aku tak tau tajuknya apa..
Serius aku memang ada masalah pendengaran bila sorang ni dok pasang ulang lagu yang sama setiap hari.. pedih telinga aku.. ggrrrr (pinjam ayat BA jap).. tak tegur aku sakit hati, kang bila ditegur touching lebih.. agak-agaklah kalau suka sangat sekalipun..

Ni aku cadangkan.. kau ambik headphone ke earphone ke.. kau pasang dengar layan sorang-sorang.. aku stress ni.. kau tau tak..

psstt: ni dah jadi sesi luahan perasaan lak..


Ok, cukup 5 seperti yang diminta oleh PW.. Apa..? Mana lagu-lagunya..? hikhikhik.. aku tak reti nak upload.. <--- malu nak cakap..


Korang nak join ke..? meh click kat SINI ye..

2 comments:

  1. cik aiza,
    msred suka britney spears jugak....

    msred follow k...

    ReplyDelete
  2. suka lagu dia yang rancak2 itu.. ;)

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...