Followers Remaja Purba

Saturday, May 7, 2011

Apa pun tak boleh

Stress aku sepanjang hari gara-gara tak dapat online.. Line kat rumah dah sah slow siput.. hp pulak boleh habis credit gara-gara aku tak perasan yang credit untuk internet dah habis.. uwaaa.. gila stress aku hari ni..

La ni aku berjaya online guna berukband aku.. lokasi strategik sambil ditemani pak nyamuk.. belakang aku kelapa sawit.. apa pun tak bolehlah..

Aku sedang berusaha untuk bw tapi hubby pulak suruh aku masuk dengan anak-anak.. Keletihan baru balik dari outstation.. Jap ye bang.. give me half an hour from now.. ;)

Ni kali pertama aku cuba online kat luar rumah dan alhamdulillah line yang agak ok dari dalam rumah.. dan malam ni juga depan rumah aku agak sunyi sebab ramai pergi main badminton.. Aku..? Dorang ajak tapi aku lagi rela layan lappy aku ni.. ;)

Oklah..aku nak bw jap.. ;)


Plan esok:
Jemputan pergi kenduri kahwin, malam pulak ada gathering kat depan rumah.. hahaha

7 comments:

  1. kak, on9 gne mobile akk gne pakej ape eh? byrn dia mcm mana?

    ReplyDelete
  2. aiza...kalau kau bw, jangan lupa singgah blog aku tau..cik scc dah bersara dari blog..sedih aku :-(

    ReplyDelete
  3. Nini Hartini:
    akak guna prepaid Maxis..
    kalau Nini guna Maxis, caranya..:
    Dail *100# tekan no 7 (internet and setting), pastu amik no 1.. Kat dalam tu ada pakej utk sehari, seminggu, 2 minggu, sebulan.. Up to u nak amik yang mana..

    ReplyDelete
  4. Faris:
    Aku dah ketuk pintu rumah kau tadi tapi kau takde.. ;)

    psstt: dak SCC terlampau letih sebab terlebih OT tu.. Hikhikhik..

    ReplyDelete
  5. owh..saye dah cuba kak tp dia ckp no sy xblh. knp ntah..

    ReplyDelete
  6. erk? PM? mcm mana nk PM guna blog?

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...