Followers Remaja Purba

Tuesday, May 10, 2011

Segalanya Lewat

Hari ni segalanya lewat bagi aku.. Fuh! Nasib baik jalan tak berapa nak jem walau hakikatnya memang jem hari-hari..

Bila dah lewat, sampai office pun lewat, nak cari mood buat kerja satu hal.. tak sarapan lagi ni.. tapi jari-jemariku ini laju je melayan blog.. oh!Tolong hentikan..

Aku sedang mengalami perasaan kurang enak ketika ini so kurang perisa kalau aku masukkan dalam blog ni.. aku nak blog aku ceria je walau hakikatnya aku sedang berusaha menyejukkan hatiku ketika ini..

Kisahnya:
Ni yang aku malas buat siapkan awal-awal, mesti akan ada rombakan balik.. dari awal tahun 2011 ni, nama aku agak famous amous kat Bahagian Kewangan aku.. kalau tak tukar nama, tukar tarikh, kalau tak tukar tarikh, batal pulak.. kalau tak batal.. tunda tarikh lain..

Fuh.. fuh.. tarik nafas hembus nafas, jangan terkentut macam dak Ujang sudah.. ;)


psstt: Ketika aku sedang taip entry ni, perasaan aku sedang menuju ke arah titik-titik normal.. betul aku cakap.. tak best dok karang bina ayat time tengah takde mood a.k.a marah.. hikhikhik..

8 comments:

  1. lewat takpe jangan liwat..

    aku dah sarapan atpi cam lapar balik ni

    ReplyDelete
  2. tenang tenang dulu nnti layan entry kaw kaw hehehe

    ReplyDelete
  3. Faris:
    hikhikhik.. la ni mood aku kembali ke titik-titik normal..

    kau lapar.. aku pun sama.. bila tengok jam dah tengahari ropanye..

    ReplyDelete
  4. bersama kak Es:
    betul2.. sambil mamam sambil layan bw.. ;)

    ReplyDelete
  5. kak dalam xde mood sempat gak type ayat lawak2 eh... tu namanya blog boleh bantu memulihkan mood :)

    ReplyDelete
  6. Nini:
    masa tengah taip entry ni, mood sedang menuju ke titik-titik normal.. akak taknak entry akak dalam keadaan geram + marah... hikhikhik...

    ReplyDelete
  7. xpe2,bila dah kewl dah chill2 nanti bley sambung mengarang balik. ;P

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...