Followers Remaja Purba

Thursday, May 12, 2011

Apa dah jadi blogspot

Cukuplah pagi tadi aku panic gelabah puyu kejap.. Blogspot boleh buat kelakar seram pulak petang tadi..

Aku tau mesti ada kalangan blogger yang tak boleh sign in.. Nak ke dashboard tak boleh.. Ingat pc problem, try pulak kat hp.. pun sama.. Aku tengah syok layan blog petang tadi boleh pulak jadi cenggitu..

Ku pujuk hati.. takpelah under construction agaknya tu.. Tapi tangan ni gatal try and error nak sign in.. Stress sekejap aku rasa..


Akhirnya, bila dah selamat sampai rumah, aku cuba lagi guna via blueberry cheese cake aku ni.. Alhamdulillah dah ok.. Moga terus ok takde masalah..

Oklah, aku nak out dulu.. Esok aku sambung bw, sekarang masa dengan anak-anak.. Esok aku bw kat blog korang okey..

1 comment:

  1. same la kak. dh la ptg td tgh excited nk bw and comment entry2 best. sekali x boleh. hampeh.. sib baik skrg da ok

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...