Followers Remaja Purba

Monday, May 2, 2011

PS2

Aku mungkin ketinggalan game ni.. yang beria-ia nak <--- hubby.. nak main dengan anak-anak..

Memang aku bantah sekeras batu jangan belikan game ni takut nanti anak-anak leka.. Aku ingatkan dah habislah kisahnya - tak beli tapi tadi aku tak terkata apa dah.. Siap dilayan anak-anak main benda tu.. Aku..? Baik aku layan Hawaii Five-0 aku..

Aku tak bagi hubby belikan sebab nanti anak-anak merengek nak main sampai aku turut terjebak sama.. Hopefully anak-anakku lupakan sejenak game itu.. Itupun siap paksa hubby sorokkan lepas main benda tu..

Ok stop.. Aku nak paksa dorang tidur.. Esok rutin harian kembali memenuhi jadual..


psstt: Best ke main benda tu..? Aku sebenarnya tak reti main.. Kihkihkih..

9 comments:

  1. akubtak membesar bersama ps ni..


    dah lama kau dgn cik scc tak komen kat blog aku...sedihnya...kenapa? apa salah aku?

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Faris:
    psstt: aku bukan taknak komen tapi kau bukan tak tahu line kat umah aku tu.. dun wori.. nanti aku terjah ek.. ;) cayang kau..

    ReplyDelete
  4. he3, Bdk Botak ada gak ps2 nie. Wktu mula2 dulu mahal, sekarang je la mampu beli, he3.

    Entry terbaru -> Kantoi - Gambar Mayat Osama Laden Diphotoshop?... (",)

    ReplyDelete
  5. Budak Botak:
    sekarang dah murah.. tapi murah2 pun dari beli menda tu baik bagi aku duit tu, boleh gak buat shopping.. ;)

    ReplyDelete
  6. heheheh
    aizamia3...
    hubby sy pun sibuk nak beli tp sy tak bg sbb takut muaz ketagih main game...kang dgn bapak2nya sekali kang....alasan nak beli untuk anak tp penyudahnya bapaknya yg main...takut jugak kl maknya pun nak main game gak...heheheh

    ReplyDelete
  7. aziah:
    betul tu.. takut bila dah hadap benda tu jadi leka.. nanti kerja sekolah ke mana dia ke mana..

    tapi yang baiknya, anak-beranak lekat kat rumah, tak payah pening kepala nak cari.. heheheh..

    ReplyDelete
  8. Kakak pernah tengok anak-anak saudara kakak main. Tapi tak pernah main pun. Takut nak beli kang anak-anak dok mengadap PS je....

    ReplyDelete
  9. KakZakie:
    ni baru permulaan.. esok lusa tak tau camne.. tapi selagi babah dorang tak keluarkan dari tempat rahsia, so selamatlah kot - tak dapat main benda tu..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...