Followers Remaja Purba

Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru

Aku terlupa nak siapkan bekalan hadiah untuk cikgu-cikgu sekolah kakak Irah.. dia dah muncung pagi tadi <--- merajuk gara-gara hadiah takde..


K: Ibu.. mana hadiah untuk cikgu? Kan hari ni hari guru..
A: Alah.. kakak.. ibu lupa sangat-sangat.. ibu nak tempah coklat untuk cikgu kakak tapi ibu lupa terus..
K: Ibu ni kan.. (sila buat muncung macam anak itik)
A: Kakak.. nanti kakak bagitau pada cikgu.. ibu kirim salam ye dan jangan lupa ucapkan selamat hari Guru tau.. (aku cuba pujuk dak kakak)


Sampai depan sekolah, kakak taknak bawak beg.. ah!Pulak.. aku bab-bab nak memujuk ni yang lomah ni.. Tapi nasib baik dia dengar kata.. fuh.. lega..


psstt: Lain kali sediakan hadiah sebelum tiba harinya.. kalau bagi lambat boleh tak agaknya..?

6 comments:

Asyifa said...

dear...i tag u tuk join contest...meh ler.....

Faris Adli said...

ala beli coki2 je untuk cikgu..kedai dah buka? :-)

Suhaila Aziz said...

bg lambat pun bleh jer rasanya.. jgn sampai bulan depan dah la hehee

aizamia3 said...

Ashifa:
tq.. ;)

aizamia3 said...

Faris:
belum sempat bagi kat cikgu-cikgu, anak-anakku dah makan dulu.. ;)

aizamia3 said...

Suhaila:
k.Sue, cadangnya begitu tapi hari ni takdan nak order.. tgklah rabu ni macam mana..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...