Followers Remaja Purba

Tuesday, May 17, 2011

Makan malam

Aku bercadang nak buat makan-makan kat depan rumah dan hubby merealisasikan..

Menu utama: Bihun dan mee goreng, nasi, sambal tempe, keropok dan air..

Acara tadi turut diiringi hujan .. Wah.. Anak-anakku bergumbira main hujan <--- akupun sama sebenarnya.. Dalam duduk bersantai tu rupa-rupanya sepanjang bulan ni ada kenduri kat taman aku ni tapi yang tak berapa nak bestnya time tu aku dah ada agenda aku sendiri <--- alasan nak larik.. Tapi aku rasa tak dapat lari kali ni sebab hubby nampaknya macam tak izinkan aku nak join aktiviti itu Sabtu ni..

Borak-borak jugak kat depan ni tapi dalam kepala dok ingat blog <--- gatal je tangan nak layan tapi sabar.. sabar.. ;)

Akhirnya acara habis dekat pukul 11 malam, anak-anak lepas dah bersihkan dorang, tak tunggu dah.. Lena kepenatan, siang tadi mana dorang tidur.. Aku sempat layan Hawaii Five-0 aku tapi apa ending pun aku tak tau sebab aku ter ter lena sekejap..


psstt: Dalam penat tu sempat update blog..

4 comments:

  1. wahhhhhh..... respek betul.... dalam penet2 pun update blog hehehhehe....saya tak sempat nak berupdate blog kebekanagan ni... sibuk sikit....

    ReplyDelete
  2. Ayin Masliza:
    mesti nak bukak blog setiap hari walau guna hp sekalipun..;)

    ReplyDelete
  3. ni blogger tegar ni ;)
    kadang2 mood ke laut gak..malas betul rasanya huhu

    ReplyDelete
  4. yup... ada masanya malas sangat.. tapi macam mana pun tetap bw kat blog2 yang singgah datang.. tetap hargai dorang yang datang... ;)

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...