Followers Remaja Purba

Monday, May 9, 2011

Wacana Tiga Blog Pilihan Bersama Bro Wacana




Senaraikan tiga blog pilihan anda... dan reasonnya.... sebab entrinyer ker.... sebab template lawa ker.. sebab dier friendly ker.... Sebab lawak ker...


Dunia Faris:
Aku kenal blog ni masa join segmen BA.. Memula biasa je, yelah baru kenal.. tapi sekarang ni dah kam+ceng.. kan Faris kan...?


Erti Kehidupan:
Aku suka entry-entry lucah tak berapa dia ni.. Sempoi.. tajuk je cenggitu tapi sebenarnya tak.. sape tak kenal dia.. dak Ujang baru kahwin dengan dak Yana baru-baru ni..


PinkyMomma:
Blog ni pun sama aku kenal dari segmen BA.. Aku suka entry-entry dia, sempoi rajin bw.. mana taknya layan dari rumah... ;)



psstt: Korang nak join kat SINI..

8 comments:

  1. tiba2 nak kiss tuan tanah ahahaha
    muahhh skali..tenkiu dear ;p

    kita ni suka sama suka lar ni ahaks..

    ReplyDelete
  2. best2 blog tu ..:)
    feel free to follow me..
    singgah follow dari blog bro wacana :)

    ReplyDelete
  3. ye..sekarang dah kamcing..mentang2 la cik scc dah bersara dari blog, kau tak listkan blog dia

    ReplyDelete
  4. singgah dari blog En Wacanaku...


    > mencari yang ke-800 ...
    http://wacanaku2009.blogspot.com/2011/05/wacana-tiga-blog-pilihan.html

    ReplyDelete
  5. Pinky Momma:
    tetiba rasa nak dok layan dari rumah je..


    M Fizan:
    tq singgah.. banyak blog aku suka tapi PW nak 3 je.. hohoho..

    ReplyDelete
  6. Faris:
    alahai Faris.. bukan aku lupakan dak SCC tu tapi sesekali aku bagi chance kat orang lain lak.. kan sebelum ni aku dah letak nama dia.. ;) aku tetap sayang dia weh..

    ReplyDelete
  7. en solo:
    mailer singgah lagi dan lagi dan lagi..


    Nour Akmal:
    hehehe.. seronok kan.. nanti kalau ada segmen lagi aku letak blog lain lak..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...