Followers Remaja Purba

Saturday, May 21, 2011

Kedai gunting rambut

Cuti yang sememangnya aku dah plan untuk 'uruskan' rambut.. Aku bukan nak sentuh pasal rambut aku tapi gelagat dalam kedai gunting rambut..

Sebenarnya aku tak tahu pun makcik yag duduk sebelah aku tu mak kawan sekolah aku dulu <--- aku tak pernah jumpa pun mak dia ni.. Nak jadikan cerita macam mana aku boleh kenal dia ni, cerita makcik hampir menyamai keadaan kawan aku tu.. tapi mulut aku berat nak bertanya takut silap orang dan kalau betul aku takut lagi berjela panjang makcik tu akan bertanya.. sebab kat dalam kedai tu, makcik tu terlebih peramah.. takut tak terlayan je <--- akuler tu


Macam mana aku boleh tau..?
Aku tengok status member aku ni kat mukabuku, aku terus serkap jarang kat dia.. Dan rupa-rupanya memang betul apa yang aku sangkakan.. Menyesal pulak tak ringankan mulut nak bertanya..


psstt: member aku tu preggy dapat anak kembar tapi berita menyedihkan bila mana sorang dalam rahim sorang kat luar rahim.. Minggu depan kena pergi hospital tengok apa keputusan doctor..

6 comments:

  1. kecik nyer dunia ni kannn.... :) tau tau jer, org dok umah depan pun saudara jugakkk...

    ReplyDelete
  2. Cegu Zubir:
    tak pendek tak panjang.. ;)

    ReplyDelete
  3. ayin masliza:
    betul.. dulu masa pindah kat tempat sekarang ni tak tau pun ada sedara..

    ReplyDelete
  4. ALAHAI..KESIANNYA :(

    HOPEFULLY SEMUANYA SELAMAT. ANAK SULUNG KEKIRANYA TU?

    ReplyDelete
  5. tak.. tu anak ke-4 kalau tak silap.. sebelum ni dpt 3 orang askar boy semua.. dia berusaha untuk mendapatkan girl pulak..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...